Archief - MacBook Pro Unibody 17" met nog jaar SwitchCare Plus garantie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

anthony8400

Legacy Member
Bij deze zou ik graag mijn MacBook Pro Unibody 17" te koop zetten.

Specs:
- 2,66 Ghz Core 2 Duo met 6MB gedeelde L2-cache
- 4 gig geheugen
- azerty
- batterij heeft 219 cycles en 85% health (steeds opgeladen zoals het hoort)
- 500 gig HDD (Seagate Momentus 7200.4) --> beste laptop HDD out there
--> eventueel kan een SSD Vertex 2 120 gig ingestoken worden voor een meerprijs (nieuwprijs: 250 EUR)
- originele doos en accessoires
- Nog iets meer dan een jaar SwitchCare Plus Garantie (laptop is ook verzekerd tegen accidentele schade), is aangekocht eind februari 2009

Laptop bevindt zich in een uiterst goede staat, ik draag enorm zorg voor mijn spullen.
Ik doe deze weg omdat ik graag een MacBook Air zou kopen.


Min. prijs: 1300 EUR excl.
Meeneemprijs: 1650 EUR excl.

Ophalen in Elsene geniet de voorkeur opdat er kan getest worden in alle rust.

Vragen? Shoot!!

djwesley

Legacy Member
In een ssd ben ik niet direct geïnteresseerd. Mss kan je die hier apart nog verkopen?

anthony8400

Legacy Member
djwesley zei:
In een ssd ben ik niet direct geïnteresseerd. Mss kan je die hier apart nog verkopen?

Moet wel zeggen dat de laptop lightning fast is met deze SSD. Alles instant open, onmiddellijk opgestart.

Zou die dan weg doen omdat als ik een MBA koop, de SSD ingebouwd zit en ik dus niets ben met de deze.

djwesley

Legacy Member
1300 als er morgen kan worden afgesproken ...
Zou hem nodig hebben morgenavond.

anthony8400

Legacy Member
djwesley zei:
1300 als er morgen kan worden afgesproken ...
Zou hem nodig hebben morgenavond.

Met de 500 gig HD dan?

De doos staat wel hier niet (die staat momenteel nog in Oudenburg, maakt dat uit?)
Kan ik eventueel later nog opsturen?

djwesley

Legacy Member
ik heb je al een paar mailtje gestuurd hoe verder af te spreken ?
liefst ergens aan een station aangezien ik op dit moment niet over een auto beschik ...
Oostende / Brussel-Zuid? (liefst oostende voor mij ...)

anthony8400

Legacy Member
djwesley zei:
ik heb je al een paar mailtje gestuurd hoe verder af te spreken ?
liefst ergens aan een station aangezien ik op dit moment niet over een auto beschik ...
Oostende / Brussel-Zuid? (liefst oostende voor mij ...)

je hebt mailtje terug ;-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan