Archief - MSI R6870 Twin Frozr II/OC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wes82

Legacy Member
Bij deze bied ik mijn MSI R6870 Twin Frozr II/OC kaartje te koop aan. Dit kaartje draait nog steeds in mijn evga 680i systeem. De kaart gaat de deur uit wegens upgrade computer (sandy bridge systeempje).

Voor 150 euro (exclusief verzendkosten) mag de kaart de deur uit (meeneemprijs).

Bon: Aanwezig.

Je kan de kaart komen afhalen en werkzaam zien. Opsturen behoort ook tot de opties. Mocht je te ver wonen en wil je toch de kaart werkzaam zien alvorens deze over te kopen, dan wil ik gerust via webcam dit even tonen.

Specificaties: MSI Global ? Graphics Card - R6870 Twin Frozr II/OC

De kaart staat ook te koop op 2dehands.be

FOTO 1
FOTO 2
FOTO 3
FOTO 4

wes82

Legacy Member
Bij deze even laten weten dat ik het factuur heb teruggevonden. Kaart koste 213 euro bij aankoop.

wes82

Legacy Member
Via 2dehands.be heb ik een bod gekregen van 110 euro. Nog even vermelden dat het kaartje nog maar 1 maand en 2 dagen oud is. Dus er zit nog bijna de volle 2 jaar garantie op.

wes82

Legacy Member
De laagste prijs voor de goedkoopst verkrijgbare hd6870 is momenteel 173 euro (exlusief verzending) hier in België. Dus ik had wel een hogere prijs in gedachte dan 110 euro (exclusief). Zeker omdat de kaart voorzien is van een twin frozr II koeler en deze kaart heeft ook een unlocked voltage. De kaart is m.a.w. super stil en koel zowel bij idle en under full load (30°C idle en 80°C bij de burn-in test van kombuster = één van de zwaarste testen voor de grafische kaarten momenteel beschikbaar).

pieterjanvh

Legacy Member
Spijtig genoeg is dat bij tweedehands voorwerpen sowieso niet van toepassing, vanaf dat hij uit de doos is verliest hij 25 % waarde :).
Hoger ga ik dus niet gaan.

Succes nog met de verkoop!

Iphigeneia

Legacy Member
pieterjanvh zei:
Spijtig genoeg is dat bij tweedehands voorwerpen sowieso niet van toepassing, vanaf dat hij uit de doos is verliest hij 25 % waarde :).
Hoger ga ik dus niet gaan.

Succes nog met de verkoop!

Goed, dan moet u eens leren tellen:
Nieuwprijs: 219 @ Alternate.be (correct niet de goedkoopste maar wel even makkelijk, meer als 20 euro zal het niet schelen met een andere shop).
Minus 25 % = 164 euro

Waar haalt u die 100 euro dan vanaf als zijnde 25 % lager??

Er is wel degelijk verschil tussen merk A en merk B, al is het maar de aftermarket koeler. U gaat toch ook geen Renault vergelijken met een Dacia (zelfde motors en onderstel andere afwerking)?

pieterjanvh

Legacy Member
Ik kan nog wel tellen :)
Ik zeg toch niet dat mijn bod de nieuwprijs -25% is?
Ik zeg gewoon dat hij moet rekening houden met dat feit voor zijn verwachtingen :)

Ik ga trouwens ook verder op zijn beredenering van dat de goedkoopste HD6870 nu 173euro is :)

wes82

Legacy Member
Iphigeneia zei:
Goed, dan moet u eens leren tellen:
Nieuwprijs: 219 @ Alternate.be (correct niet de goedkoopste maar wel even makkelijk, meer als 20 euro zal het niet schelen met een andere shop).
Minus 25 % = 164 euro

Ik heb dezelfde rekenmethode gebruikt als Iphigeneia. Ik denk dat deze rekenmethode op bijna elk forum van tweedehandse spullen als rode draad wordt gebruikt.

De kaart is een dikke maand oud (dus zo goed als nieuw). Aankoopprijs is 213 euro X 0,75 = 159,75 euro. Omdat ik zo'n nobel en menslievend persoon ben, doe ik ook nog eens bijna 10 euro van deze prijs af. Dus een verkoopprijs van 150 euro vond ik helemaal geen slechte deal.

Ps deze kaart is ook nog eens de OC versie, dus eigenlijk de nog iets duurdere variant dan degene die via alternate.be wordt aangeboden. De core draait op 920 mhz ipv 900 mhz.

pieterjanvh zei:
120euro afgehaald, enig idee wanneer je afsluit?

Voor 120 euro doe ik de kaart niet weg.

Deathwish

Legacy Member
125 euro afgehaald

gezien dat meeneemprijs niet geboden wordt...

Wanneer nog steeds niet genoteerd, bezie het als free up

wes82

Legacy Member
Deathwish zei:
125 euro afgehaald

gezien dat meeneemprijs niet geboden wordt...

Wanneer nog steeds niet genoteerd, bezie het als free up

Bedankt voor uw bod, maar om het product (dat nog maar een dikke maand oud is en voorzien is van bon = garantie) met 41% verlies te verkopen, dat doe ik niet. Ik denk dat ik de kaart gewoon ga bijhouden en gebruiken in mijn mediacenter. Dan kan ik de games op TV spelen als ik graag in mijn zetel wil blijven zitten ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan