ImpulseEEE
Legacy Member
Heb deze via een leverancier op het werk gekocht, maar bij te snel te zijn heb ik mij van formaat vergist (moest 140mm hebben ipv 120mm). Hebben dus geen minuut gedraaid in mijn pc.
Zijn enorm mooie fans, met de mogelijkheid om de ring te vervangen met rood en wit.
Draaien standaard op 2350rpm, maar er zit ook nog een tussenstuk bij waarmee je de fans kan undervolten en dan draaien ze minder snel, maar zijn ze ook stiller.
Zijn geen PWM fans, maar 3pins. Al hebben de meeste moederborden geen problemen meer met het undervolten van 3pins via de moederbord software. Je kan ze dus makkelijk sneller of trager laten draaien.
Gaan overal voor minimum 40€ over de toonbank.
Minimumprijs : 25€ excl
Meeneem: 30€ excl
Zijn enorm mooie fans, met de mogelijkheid om de ring te vervangen met rood en wit.
Draaien standaard op 2350rpm, maar er zit ook nog een tussenstuk bij waarmee je de fans kan undervolten en dan draaien ze minder snel, maar zijn ze ook stiller.
Zijn geen PWM fans, maar 3pins. Al hebben de meeste moederborden geen problemen meer met het undervolten van 3pins via de moederbord software. Je kan ze dus makkelijk sneller of trager laten draaien.
Gaan overal voor minimum 40€ over de toonbank.
Minimumprijs : 25€ excl
Meeneem: 30€ excl
