Archief - PC amd fx8370 + scherm + headset + muis + toestenbord

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Roflpain

Legacy Member
Ik verkoop mijn PC en randapparatuur omdat ik eigenlijk niet meer game. Ik ga me een laptop aanschaffen van 300 euro ter vervanging dus bij deze...

AMD FX-8370 black edition CPU
ASUS Geforce GTX 970 STRIX - 4GB MOEDERBORD
Antec Three Hundred BEHUIZING
OCZ StealthXStream 2 600W VOEDING
Cooler Master Hyper TX3 COOLING
Sony Optiarc DDU1618S-OB CD DRIVE
Corsair vengeance 8 GB DDR3-1600 kit RAM
Corsair vengeance 8 GB DDR3-1600 kit RAM
Western Digital Cavia Blue 500GB WD5000AAKX HARDE SCHIJF
Samsung SSD 850 EVO 250 GB SSD SCHIJF

Randapparatuur:
Iiyama Prolite B2888UHSU - 4K monitor 4K MONITOR
Performance MX Zwart MUIS
Logitech toetsenbord K800 TOETSENBORD
Razer Carcharia HEADSET

Speccy raport:
http://oi67.tinypic.com/oqdicy.jpg

Paar foto's:
http://oi67.tinypic.com/313rczn.jpg
http://oi64.tinypic.com/16bncyc.jpg


Extra foto's op aanvraag.
Minimumprijs 1250€
Facturen aanwezig. Ook te koop op kapaza en 2dehands.
Afhalen of indien niet te ver kom ik hem brengen.
Einddatum verkoop is 31 oktober 23u59.

Roflpain

Legacy Member
Voor de PC zelf (zonder randapparatuur) mag je uiteraard ook bieden. Deze mag weg voor 900€. Of je mag een bod doen.

Grtjes.

AzzKickr

Legacy Member
Roflpain zei:
Daar staat dit ook, maar komt geen reactie :(

Oh, mijn excuses? Das lullig :(

Ik zal even zelf toelichten dan; een systeem met dergelijke componenten heeft een reëel straatwaarde momenteel van rond de € 400. Afhankelijk van de plaats van verkoop (forum, 2dehands.be, tweakers.net, ...) kan dat uiteraard nog licht schommelen.

Koonut

Legacy Member
alvast een bod van 500 op de pc, incl. muis en keyboard, kan dit weekend al worden afgehaald
edit: komt met win10 juist?

Roflpain

Legacy Member
Koonut zei:
alvast een bod van 500 op de pc, incl. muis en keyboard, kan dit weekend al worden afgehaald
edit: komt met win10 juist?

Beste,

inderdaad win10.
500 is genoteerd maar is nog wel aan de lage kant. Zal er over nadenken als er geen beter bod komt. (als mijn gedacht veranderd laat ik het nog voor het weekend weten)

Slikkah

Legacy Member
Koonut zijn bod op enkel het systeem is nochtans zo slecht niet hoor, op dit forum ga je niet veel hoger geraken denk ik, mede door de vele andere mooie aanbiedingen dezer dagen alsook omdat configs met AMD cpu's ietwat minder goed op de markt liggen dan Intels uiteraard.
Het systeem is ook "net" niet high-end genoeg om zulke bedragen te vragen zoals vermeld in de topic.
Voor de verkoop van uw randapparatuur zou ik dit zowieso droppen in de "randapparatuur" sectie, ga je iets meer succes hebben ook ;)

Enfin, gewoon om u even op de juiste richting te helpen qua prijsschatting, free up.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan