Vincent_
Legacy Member
Zoals de titel het al zegt, verkoop ik een ramlatje.
Ik heb zojuist geupgrade naar 4 gig.
Kingston, 667 Mhz
1 latje van 2 gig.
DDR2
Tijdje geleden aangekocht bij Alternate.
( kost nu 36.99)
Ik heb geen aankoopsbewijs meer.
Afhaling heeft voorkeur.
Kan werkend gezien worden in m'n huidige computer.
Minimum : 10 euro
Meeneem : 15 euro
Ik heb zojuist geupgrade naar 4 gig.
Kingston, 667 Mhz
1 latje van 2 gig.
DDR2
Tijdje geleden aangekocht bij Alternate.
( kost nu 36.99)
Ik heb geen aankoopsbewijs meer.
Afhaling heeft voorkeur.
Kan werkend gezien worden in m'n huidige computer.
Minimum : 10 euro
Meeneem : 15 euro