Archief - Sapphire Dual-X R9 270X 2GB GDDR5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Michster

Legacy Member
Hoi allen


Ik ben van plan nogmaals mijn GPU te upgraden en daarom mag de oude voor een "prijsje" hier verkocht worden.

- Aangekocht in december 2013 bij Alternate(geen garantie meer)
- Nooit gebruikt voor bitcoin-mining of toestanden, nooit ge-overclocked of getweaked.
- Komt met originele doos/boekjes

Uitgebreide specificaties kan je vinden op deze link



Minimumprijs: €70 excl
Meeneemprijs: €90 excl

Kan afgehaald(en desnoods getest worden) in Hasselt of kan verzonden worden met Bpost(€6.5 of €8 voor verzekerde verzending)

Bieden kan tot 48u na noteren van de minimumprijs.

Er is een anti-snipe regel van kracht: als er in de laatste 5 minuten nog een bod wordt uitgebracht, zal het eindtijdstip telkens met 10 minuten worden opgeschoven tot niemand meer hoger biedt of de meeneemprijs wordt geboden.

2.DIE.4

Legacy Member
Mijn excuses Michster, maar ik ga mijn bod moeten annuleren. Ik hpeb geen rekening gehouden met het stroomverbruik van deze kaart (heb slechts een 400w-voeding).

Ik ga voor de 750ti gaan die hier ook wordt aangeboden en die ik kan afhalen.

Michster

Legacy Member
2.DIE.4 zei:
Mijn excuses Michster, maar ik ga mijn bod moeten annuleren. Ik hpeb geen rekening gehouden met het stroomverbruik van deze kaart (heb slechts een 400w-voeding).

Ik ga voor de 750ti gaan die hier ook wordt aangeboden en die ik kan afhalen.

2.DIE.4 zei:
Mijn excuses Michster, maar ik ga mijn bod moeten annuleren. Ik hpeb geen rekening gehouden met het stroomverbruik van deze kaart (heb slechts een 400w-voeding).

Ik ga voor de 750ti gaan die hier ook wordt aangeboden en die ik kan afhalen.
Ok, geen probleem. Slikkah heeft hoogste bod

Verstuurd vanaf mijn Be Touch 2 met Tapatalk

Michster

Legacy Member
Slikkah zei:
12.12 is al ff gepasseerd, deze is voor mij neem ik aan ? ;)

Bieden kan tot 48u na noteren van de minimumprijs.

Michster zei:
Genoteerd. Bieden kan nog tot zondag 16u

Verstuurd vanaf mijn Be Touch 2 met Tapatalk

Nog héél eventjes wachten. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan