Archief - [TK] 2 Zakelijke HP Laptops (aan zachte prijs)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xaroth

Legacy Member
2 laptops in goede staat uit de zakelijke lijn van HP, Beide toestellen zijn uit garantie. Batterij gaat nog 2-3u mee.
Het heeft geen nut onder het minimum te bieden...

HP Elitebook 8440p
Display: 14.1 inch Anti-Glare LED Display
Keyboard: Azerty
CPU: Intel i5 2.4Ghz - M520
RAM: 4GB DDR3 (2x2)
GFX: Intel HD (1600x900)
HDD: 250GB 7200RPM
LAN: Ethernet 1Gbps
Alu-Casing
Webcam + Lees LED
Fingerprint ID Reader
Windows 7 pro licentie (gratis update naar windows 10 tot eind juli)

Foto 1 - Foto 2
Bieden vanaf: 170€ / Meeneem: 190€

HP Elitebook 8460p <= SOLD

Ik sluit af 3u na dat ik een bod GENOTEERD heb :)

Afhalen kan nabij Sint-Niklaas, levering is eventueel bespreekbaar afhankelijk van de afstand...

Iphigeneia

Legacy Member
Beste

Mag ik er van uit gaan dat toestellen beide met adapter komen?
195 op de HP Elitebook 8460p.

En als je een deal kunt maken voor beide toestellen ben ik miss ook nog geïnteresseerd. (Kan vandaag nog ophalen).

Mvg

Xaroth

Legacy Member
Iphigeneia zei:
Beste

Mag ik er van uit gaan dat toestellen beide met adapter komen?
195 op de HP Elitebook 8460p.

En als je een deal kunt maken voor beide toestellen ben ik miss ook nog geïnteresseerd. (Kan vandaag nog ophalen).

Mvg

195€ genoteerd op de 8460

Je mag altijd op beide toestellen bieden, maar onder de minimumprijs van deze toestellen ga ik niet meer sorry... lijkt me een schappelijk bedrag :)

Verder ben ik vandaag helaas niet thuis :(

Iphigeneia

Legacy Member
Xaroth zei:
de 8460 is voor Iphigeneia

Beste

Ok, doe maar pm met gegevens, laat maar weten wnr het het best past. Vanavond laat is voor mij ook goed ^^, rij liever 's nachts :p
Miss dat ik als ik daar ben ook de andere koop, is te zien als ik er ben.

Mvg

Xaroth

Legacy Member
Iphigeneia zei:
Beste

Ok, doe maar pm met gegevens, laat maar weten wnr het het best past. Vanavond laat is voor mij ook goed ^^, rij liever 's nachts :p
Miss dat ik als ik daar ben ook de andere koop, is te zien als ik er ben.

Mvg

Gegevens komen er aan :) vandaag is moeilijk, zoals gezegd.

Als je de andere meteen wil meenemen zul je toch meeneem moeten bieden of hier een bod plaatsen dat 3u staat ;)

Xaroth

Legacy Member
Nog 1 laptop te koop! :) deze staat ook te koop via andere kanalen...

Bagi1234

Legacy Member
Indien rds niet meeneemt dan meeneem hier :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan