jastas
Legacy Member
Ik heb een 100% goed werkend Asus Maximus V Gene mATX moederbord liggen (geen mpcie of doos meer, wel I/O, manual en kabels) dat ik zou willen ruilen tegen een ander Z77 s1155 bordje.
Dit omdat ik nood heb aan meer uitbreidingsmogelijkheden (pcie's).
Iemand interesse?
Bij een goed bod wil ik eventueel ook verkopen.
Dit omdat ik nood heb aan meer uitbreidingsmogelijkheden (pcie's).
Iemand interesse?
Bij een goed bod wil ik eventueel ook verkopen.
)
