Archief - TR ASUS Maximus V Gene tegen ander Z77 ATX mobo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jastas

Legacy Member
Ik heb een 100% goed werkend Asus Maximus V Gene mATX moederbord liggen (geen mpcie of doos meer, wel I/O, manual en kabels) dat ik zou willen ruilen tegen een ander Z77 s1155 bordje.
Dit omdat ik nood heb aan meer uitbreidingsmogelijkheden (pcie's).

Iemand interesse?
Bij een goed bod wil ik eventueel ook verkopen.

Bartmann

Legacy Member
jastas zei:
Ik heb een 100% goed werkend Asus Maximus V Gene mATX moederbord liggen (geen mpcie of doos meer, wel I/O, manual en kabels) dat ik zou willen ruilen tegen een ander Z77 s1155 bordje.
Dit omdat ik nood heb aan meer uitbreidingsmogelijkheden (pcie's).

Iemand interesse?
Bij een goed bod wil ik eventueel ook verkopen.

Ik heb hier nog een Asus P8Z77-V liggen en ben eigenlijk opzoek naar een m-atx bord.

jastas

Legacy Member
Dead bambi zei:
Ik heb hier nog een Asus P8Z77-V liggen en ben eigenlijk opzoek naar een m-atx bord.

100% goede staat? Wat zit er allemaal bij?
Lijkt me een ideale ruil, vooral onboard wifi heeft m'n interesse!

Bartmann

Legacy Member
jastas zei:
100% goede staat? Wat zit er allemaal bij?
Lijkt me een ideale ruil, vooral onboard wifi heeft m'n interesse!

Alles zit er bij en werkt 100%, kan zelfs getest worden.
Kan jou bord ook getest worden?

jastas

Legacy Member
Wel is nog ingebouwd (is m'n huidige set), maar ik garandeer je dat alles perfect werkt!
Afspreken om te testen kan, maar afspreken kan moeilijk worden (werk op zaterdag, en zit met twee kinderen.., geloof me die wil ik niet meenemen als we rustig willen testen... :) )

Bartmann

Legacy Member
jastas zei:
Wel is nog ingebouwd (is m'n huidige set), maar ik garandeer je dat alles perfect werkt!
Afspreken om te testen kan, maar afspreken kan moeilijk worden (werk op zaterdag, en zit met twee kinderen.., geloof me die wil ik niet meenemen als we rustig willen testen... :) )

Voor mij zou op een zondag ook beter uitkomen... Kan eventueel wel naar Gent komen.

lestef

Legacy Member
Hier een Z77 Pro4-M liggen , maar zou liever een ATX formaat willen .
Dead bambi moest je deal niet doorgaan , dan wil ik best wel ruilen :)

jastas

Legacy Member
Dead bambi zei:
Voor mij zou op een zondag ook beter uitkomen... Kan eventueel wel naar Gent komen.

Net gechecked, volgende zondag past ons niet... maandag ben ik steeds thuis, dus dan zou ook lukken.
Anders elkaar vertrouwen en gewoon met de post?

Bartmann

Legacy Member
jastas zei:
Net gechecked, volgende zondag past ons niet... maandag ben ik steeds thuis, dus dan zou ook lukken.
Anders elkaar vertrouwen en gewoon met de post?

Hmmm, misschien.
Maar jij had geen verpakking meer om op te sturen?

jastas

Legacy Member
Dead bambi zei:
Hmmm, misschien.
Maar jij had geen verpakking meer om op te sturen?

Ah maar dozen genoeg om stevig op te sturen, daar moet je je geen zorgen over maken!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan