Archief - ventilators (gebruikt en nieuw) verschillende merken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gillegun

Legacy Member
Coolermaster Neon LED Fan 120x120mm (blauw) (zat in Coolermaster Stacker 832SE, enkele dagen gebruikt)

Dimension (W / H / D) 120x120x25 mm
Voltage 12 VDC
Current (Ampere) 0.15 A
Input (Watt) 1.80 W
Speed (R.P.M.) 1220 R.P.M.±10%
Air Flow (CFM) 42.734 CFM
Air pressure (mmH2O) 1.557 mmH2O
Fan Noise Level (dB-A) 22 dB-A
Weight 137g
Bearing Type Sleeve
Fan Life Expectancy 30,000 hours
Speed sensor Yes
LED number 4

foto:
1303718306-590.jpg
[/url][/IMG]

productpagina
--------------------------------------------------------------------------

Coolermaster UV Silent Fan 120x120mm (Twee weken gebruikt)

Dimension (W / H / D) 120x120x25mm
Voltage 12 VDC
Current (Ampere) 0.04A (Max 0.06A)
Input (Watt) 0.60W
Speed (R.P.M.) 1220 R.P.M.±10%
Air Flow (CFM) 42.73 CFM
Air pressure (mmH2O) 1.56 mmH2O
Fan Noise Level (dB-A) 22 dB-A
Weight 120 g
Bearing Type Sleeve
Fan Life Expectancy 30,000 hours
Speed sensor Yes

productpagina

foto's met uv lichten aan (in behuizing)
1303718766-10.jpg
[/url][/IMG]

uv lichten in behuizing uit:
1303718766-171.jpg
[/url][/IMG]

de ventilator :
1303718766-182.jpg
[/url][/IMG]
--------------------------------------------------------------------------
Coolermaster Silent Fan 120 SI2 (zat bij cm stacker 832SE, enkele dagen gebruikt)

Dimension (W / H / D) 120*120*25mm
Voltage 12VDC
Current (Ampere) 0.15A
Input (Watt) 1.8W
Speed (R.P.M.) 1200 R.P.M.±10%
Air Flow (CFM) 44.73CFM
Air pressure (mmH2O) 1.65 mmH2O
Fan Noise Level (dB-A) 19.1 dB-A
Weight 120 g
Available Color black
Bearing Type Sleeve
Fan Life Expectancy 30,000 hours
Connector 3 pin

foto:
1303718940-760.jpg
[/url][/IMG]

productpagina
--------------------------------------------------------------------------

VIZO STARLET UV LED Fan ( Ultra quiet / Ultra bright ) (1week gebruikt)

Vizo presents Starlet UV LED fan to tweak your PC. Lite it up with an assortment of vibrant colors.
FEATURE

Built-in ultra bright UV LED Lights.
Stylish UV light sensitive fan.
Lite it up with an assortment of vibrant colors.
Ultra quiet / Ultra bright
specs

Fan Size : 120x120x25 mm
Rated Voltage : 12 V
Rated Current : 0.17 A
Fan Speed : 1300 RPM
Air Flow: 49.33 CFM
Noise: 24.9 dBA
Weight : 128 gm
Bearing Type : Sleeve
UV Green (met uv lichtjes)

foto:
1303719195-430.jpg
[/url][/IMG]
------------------------------------------------------------------------------------------------
3* Scythe Slip Stream 1900 rpm (120mm) (2 weken gebruikt)
37,00 dBA / 110,31 CFM = 187 m³/h / DC12 V / 0,53 A (1,900 rpm Version)

productpagina

foto:
1303719483-570.jpg
[/url][/IMG]
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nieuwe(2*) Enermax Apollish Silver 120 mm fans, in originele verpakking

specs: productpagina

foto:
1303719733-780.jpg
[/url][/IMG]

------------------------------------------------------------------------------------------------

bieden op cm black, cm neon, cm uv, en Vizo uv green, en op de scythe slip stream (geen originele verpakking, geen bon)

Enermax fans: 20 euro per stuk (originele verpakking, geen bon)

dank

gillegun

Legacy Member
Wie alles in één keer koopt (62euro inclusief verzendingskosten) (cm black cm blue cm uv, vizo elk twee euro:acht euro, drie scythe aan drie euro stuk: negen euro=17 euro) (twee enermax= 40 euro)=57 euro +verzending: 5.7 euro=korting van 70 cent +gratis innovatek)=good deal!

krijgt van mij gratis een(nieuw ongeopend) Innovatek Case badge set (licht module met vinyl blad, waar je je eigen casebadge mee kan maken en kan belichten) ter waarde van 11,90 euro

case badge

kijk ook es naar andere zoekertjes, bevalt je iets, dan moet je maar eenmalig verzendingskosten betalen

Voor wie zowel de fans, als de innovatek RaptorVibe koopt (plus gratis CaseBadge LED)
krijgt nog wat leuks van mij:

Scythe Casebadge(prijs onbekend) en een Innovatek Casebadge(1.19 euro)+innovatek sticker(0.89 euro) gratis

Rizla+

Legacy Member
3* Scythe Slip Stream 1900 rpm (120mm) (2 weken gebruikt)
37,00 dBA / 110,31 CFM = 187 m³/h / DC12 V / 0,53 A (1,900 rpm Version)

productpagina

foto:
...719483-570.jpg


Hoeveel voor deze 3?

gillegun

Legacy Member
voor die scythe's: zo'n drie euro/stuk.

(voor die andere vier: 2 euro per stuk (en uiteraard voor de enermax fans: 20 euro per stuk)

Het liefst verkoop ik alle fans in ene keer, dus ik wacht af of er mss mensen zijn die gans het pakket willen kopen (met combo's en zo). Ik sluit af binnen 48uur.

Goldsaint

Legacy Member
Coolermaster Neon LED Fan
Coolermaster UV Silent Fan
Coolermaster Silent Fan 120 SI2
VIZO STARLET UV LED Fan
3* Scythe Slip Stream 1900 rpm

20€ inclu voor bovenstaand pakket

gillegun

Legacy Member
@goldsaint, bod genoteerd (doe er nog 70 cent bij, en het is perfect?). Ik eindig vanavond met deze topic, laat je dan iets weten

het liefst verkoop ik gans het pakket in 1 keer, dus mocht er tegen vanavond 21u niemand geboden hebben op het totaal pakket, gaan die 7 fans jou richting uit

gillegun

Legacy Member
@goldsaint: genoteerd


kleine korting (dit is laatste dag, dat zoekertje erop staat) normaal gezien 62euro inclusief verzending)= gans het pakket nu afgerond naar 60 euro inclusief verzending (plus gratis innovatek case badge light module)

want het liefst heb ik gans het pakket in één keer kwijt :D

kijk ook eens naar andere te koop aangeboden spullen, dan is het nog voordeliger

gillegun

Legacy Member
bod ontvangen via mail van 50 euro inclusief. Als die vanavond niet overboden wordt, gaat het naar die persoon.

dus als iemand het pakket wil hebben, nu is je kans. kijk ook naar mijn andere aangeboden spullen, als daar iets is dat je bevalt, kunnen we het nog bespreken rond de prijs

Goldsaint

Legacy Member
zie hier nergens staan dat deze fans ook nog ergens anders aangeboden worden en denk zelfs dat biedingen via mail ontvangen nie echt toegelaten is, denk ik...

nuja, voor deze prijs haak ik af, mocht die andere zijn bod van 50€ intrekken dan blijft mijn bod geldig. ik zie wel hoe het afloopt.

gillegun

Legacy Member
Goldsaint zei:
zie hier nergens staan dat deze fans ook nog ergens anders aangeboden worden en denk zelfs dat biedingen via mail ontvangen nie echt toegelaten is, denk ik...

nuja, voor deze prijs haak ik af, mocht die andere zijn bod van 50€ intrekken dan blijft mijn bod geldig. ik zie wel hoe het afloopt.

het staat ook op tweedehands.be zie hier

oké mocht persoon afhaken, laat ik je het weten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan