rogierel
Legacy Member
Had een defecte met RMA teruggestuurd, maar intussen (ik kon niet wachten) alweer een nieuwe zelf gekocht.
Dus deze nu teveel en is dus compleet nieuw van de fabriek, met nog een jaar garantie of zo van WD.
Geen gedoe met bieden, meeneemprijs: 100 euro, klaar!
Nieuwe meeneemprijs: 85 euro
(euh, dat is dus bijna 50% van de nieuwwaarde en de schijf is gloednieuw...)
Dus deze nu teveel en is dus compleet nieuw van de fabriek, met nog een jaar garantie of zo van WD.
Geen gedoe met bieden, meeneemprijs: 100 euro, klaar!

Nieuwe meeneemprijs: 85 euro
(euh, dat is dus bijna 50% van de nieuwwaarde en de schijf is gloednieuw...)
