Archief - & PS2 Games (AFSLUITING Vanavond om 20:00u)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kristofb

Legacy Member
Enkele games die weg mogen.

PSX
Air Combat (platinum)
Dead or Alive (doosje beschadigd)
Track & Field 2
Porsche Challenge (platinum + doosje beschadigd + cheat codes aan binnenkant cover)
Tomb Raider III (doosje beschadigd + cheat codes aan binnenkant cover)

PS2
Conflict Vietnam
Dragon Ball Z - Budokai
Dragon Quest - The Journey of the cursed King (platinum)
Medal of Honor - Rising Sun
Samurai Warriors 2
SOCOM II - US Navy Seals (Geen boekje)
The Mark of Kri

kristofb

Legacy Member
Upje!
Bodjes worden genoteerd vanaf €1 voor de PSX en €3 voor PS2!

Ingis

Legacy Member
Dead or Alive 1euro als de rest in goede staat is en natuurlijk compleet en non-platinum :)

kristofb

Legacy Member
Ingis zei:
Dead or Alive 1euro als de rest in goede staat is en natuurlijk compleet en non-platinum :)

Genoteerd! De rest van de game is in prima staat én non-platinum.
Ik ga dat hier tot vrijdag 20:00u laten openstaan.

Veysican

Legacy Member
Dragon Quest - The Journey of the cursed King (platinum)
The Mark of Kri

8incl

kristofb

Legacy Member
Veysican zei:
Dragon Quest - The Journey of the cursed King (platinum)
The Mark of Kri

8incl

Maak er 9 incl van en ik noteer het. Die van de Post klagen toch weer dat het geen genormaliseerde zending is, en dat ik nog een euro'ke mag bijbetalen vanwege +350gr.

Ingis

Legacy Member
Tomb Raider III ook 1euro indien non-plat, compleet en buiten die codes op cover geen andere beschadigingen enzo

btw, vergeten te vragen, alles is toch wel engels/nederlands eh? geen franse of duitse zooi ofzo?

kristofb

Legacy Member
Ingis zei:
Tomb Raider III ook 1euro indien non-plat, compleet en buiten die codes op cover geen andere beschadigingen enzo

btw, vergeten te vragen, alles is toch wel engels/nederlands eh? geen franse of duitse zooi ofzo?
Alles is EN/NL hoor, heb nooit franse of duitse zooi gehad :)

TR III heeft ook een beschadigd doosje (staat erbij vermeld hoor). Ik geloof dat er een barst in het voorste stuk zat, maar kan dat pas thuis nakijken straks.
Laat maar weten of je bod dan nog blijft? Zoja, dan noteer ik het natuurlijk.

Ingis

Legacy Member
zolang het boekje en de disc maar in perfecte staat zijn en bij DOA alles (buiten het doosje) blijft mijn bod van 2euro voor beiden staan

Ingis

Legacy Member
great, dit is dus wrs afgesloten? redelijk fun om op een dag af te sluiten wnr de meesten nog bij familie enzo zitten...
dus ik neem aan dat enkel TR voor ons is?

kristofb

Legacy Member
Ingis zei:
great, dit is dus wrs afgesloten? redelijk fun om op een dag af te sluiten wnr de meesten nog bij familie enzo zitten...
dus ik neem aan dat enkel TR voor ons is?

Ja, enkel de TR is dus voor jullie.

kristofb

Legacy Member
xanderlechtx zei:
4 € voor budokai

Dit is hier al lang afgesloten hoor. :)
De games die niet verkocht waren zijn weg gegeven en niet meer in m'n bezit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan