GiJay
Legacy Member
1 stick zit ongeopend in de de doos. De andere heeft een aantal speeluren achter de kiezen, maar niets extreems. Ze gaan weg omdat de layout me niet zo bevalt voor de games die ik speel. Ik ga mijn eigen controller ineen boksen.
Aankoopsbewijs is aanwezig.
35 euro voor die in doos
30 euro voor de andere
Beide voor 55 euro
Foto's en prijsverlaging!
Aankoopsbewijs is aanwezig.
35 euro voor die in doos
30 euro voor de andere
Beide voor 55 euro
Foto's en prijsverlaging!