Archief - 3maand oude Console aan spotprijsje.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shadowfox

Legacy Member
Goed, ik heb 3 maanden geleden (net voor de release van COD MW2 09/11/'10) een PS3 Slim 250Gb gekocht.

Ondertussen is deze console geblokkeerd van PSN wegens "aankopen op iemand anders account".
Misschien kan je als 2de hands koper het zo wel oplossen en kan hij nog unbanned geraken.

Anyway, ik besef maar al te goed dat dit de waarde van het toestel een serieuze deuk geeft en daarom verkoop ik hem dus aan een spotprijsje.
Kasticket (aangekocht in MediaMarkt) is aanwezig alsook de originele doos. (Het was een Pack, samen met Uncharted 2, als je die er bij wenst is dat voor mij geen enkel probleem maar dan zal het bod toch iets hoger moeten liggen)
Alles is aanwezig zoals ik hem heb gekocht.

Misschien wil iemand dit toestel wel overnemen en hem gebruiken als "media center" want zoals je weet is het mogelijk om met TVersity video/audio/... te streamen vanop je PC.
Uiteraard werkt de BluRay lezer nog perfect en kan je offline games spelen.
Surfen e.d. werkt ook nog, updates voor games / blurays binnen halen werkt ook.
Enkel hetgeen waarvoor je op PSN moet zijn ingelogt werkt dus niet.

Verzending kan, alsook ophaling en dan kan je zelfs de console testen.
Gelieve ook excl verzendingskosten te bieden.

Minimumprijs €150 excl. (zonder U2)
Meneemprijs €200 excl. (zonder U2)

Aangeboden in de vriendenkring en op andere fora.

Shadowfox

Legacy Member
Ja, daarmee bedoel ik dat er niet te veel voor verwacht.
Maar allé, 'k zal een minimum prijs plaatsen, goed?

MajorK

Legacy Member
Eventueel interesse in een ruil met een 40GB PS3 die niet banned is :applause:?
Waarschijnlijk niet, na je droevige relaas te lezen vermoed ik dat je wel even Sony met zijn PS3 beu bent.

Anders wil ik wel het minimum bedrag van 150 euro leggen voor je PS3.

Shadowfox

Legacy Member
Hier mag slotje op, dit toestel werd verkocht via Kapaza (telefonisch) voor de meeneemprijs.
Die persoon komt er Zondag voormiddag al om.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan