Archief - [B]TK/TR Uncharted 2 / Tekken 6 / A crack in time[/B]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tony

Legacy Member
Ik wil uncharted 2 / Tekken 6 / A crack in time
ruilen tegen Assassins creed 2.
Wie geïnteresseerd is in één van deze games en AC 2 ter beschikking heeft laat iets weten !

Shadowfox

Legacy Member
Ik heb echter wel mijn twijfels bij je, aangezien je nog geen iTrader score hebt, of ik je wel kan vertrouwen.
Zou je het zien zitten eerst te verzenden?

Tony

Legacy Member
Shadowfox zei:
Ik heb echter wel mijn twijfels bij je, aangezien je nog geen iTrader score hebt, of ik je wel kan vertrouwen.
Zou je het zien zitten eerst te verzenden?

Voor alles is er een eerste keer. Nee eerst verzenden doe ik niet, misschien kan jij me daarna goed beoordelen. Ga je nu een bod doen of niet? Het is gewoon omdat ik sinds twee weken een ps3 bezit en ik hier voor de eerste keer iets TK/TR aanbied.

mvg

Shadowfox

Legacy Member
De toon waarop je vraagt of ik nu een bod wil plaatsen vind ik niet echt passend, dus ik pas wel.
Veel geluk met de ruil.

Mr Sinister

Legacy Member
die heeft het nogal hoog in zijne bol :wtf:
0 itrader en dan nog niet eerst willen zenden?

Shadowfox

Legacy Member
Mr Sinister zei:
die heeft het nogal hoog in zijne bol :wtf:
0 itrader en dan nog niet eerst willen zenden?
Daar gaat het mij niet om, hij heeft dat recht. Maar de manier waarop hij dan vraagt of ik een bod wil plaatsen doet mij al fameus mijn kar draaien.

Tony

Legacy Member
Shadowfox zei:
De toon waarop je vraagt of ik nu een bod wil plaatsen vind ik niet echt passend, dus ik pas wel.
Veel geluk met de ruil.

Sorry als het verkeerd overkwam dat was niet de bedoeling. Ik ben hier nieuw en daardoor is het voor mij raar eerst te verzenden en dan het geld te ontvangen. Nu heb ik gezien dat je kan zien aan de Itraders of je vertrouwbaar bent of niet. Ik bied mijn excuses aan. Na nader inzien wil ik me terugtrekken vanuit mijn vorig standpunt en zou ik alsnog eerst verzenden omdat u heel positief beoordeelt bent. ik dank u alvast voor uw begrip.

Met vriendelijke groet

Tony

Legacy Member
F e r o x zei:
60 euro voor Uncharted 2 en Tekken 6 samen

mvg

Beste UC 2 is nog in de verpakking en hij is pas aangekocht. Ik kan hem niet wegdoen onder de 45 euro anders heb ik teveel verlies. Hij is nieuw, nooit gebruikt, gesealed. In de winkel staat hij voor 60-65 euro.
mvg

hanske82

Legacy Member
Crack in time tegen 2 van volgende games?

Bioshock
Soldier of fortune payback
genji days of the blade
World series of poker 2008
Golden compass

Tony

Legacy Member
hanske82 zei:
Crack in time tegen 2 van volgende games?

Bioshock
Soldier of fortune payback
genji days of the blade
World series of poker 2008
Golden compass

Hallo , nee sorry er zit niet echt iets tussen wat mij aanspreekt.
mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan