Archief - Dante's inferno Death edition

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

syndrom

Legacy Member
Ik verkoop dus mijne dante's inferno death edition + ongebruikte code voor deadspace kostuum.

Meeneemprijs: 45 euro

of ruil tegen Demon's souls (liefts us versie maar maakt niet veel uit)

Kiiilerke

Legacy Member
syndrom zei:
Ik verkoop dus mijne dante's inferno death edition + ongebruikte code voor deadspace kostuum.

Meeneemprijs: 45 euro

of ruil tegen Demon's souls (liefts us versie maar maakt niet veel uit)

ruil tegen avp sealed?

syndrom

Legacy Member
Li1quid zei:
Demon's souls (Us versie)


Hmmm kzou zeggen deal, maar kheb precies wat schrik ivm uw itrader.

(de mijne is ook nie 100% maar nooit wegens niet verzenden enzo)

Geen interesse in andere games

Li1quid

Legacy Member
syndrom zei:
Hmmm kzou zeggen deal, maar kheb precies wat schrik ivm uw itrader.

(de mijne is ook nie 100% maar nooit wegens niet verzenden enzo)

Geen interesse in andere games

Dat was toen met die hevige sneeuwval en dat het ijskoud was dus autoproblemen . Dat van dat liege en bedriege moet ik nog reporten en die ander slaat gewoon op niets.

syndrom

Legacy Member
Li1quid zei:
Dat was toen met die hevige sneeuwval en dat het ijskoud was dus autoproblemen . Dat van dat liege en bedriege moet ik nog reporten en die ander slaat gewoon op niets.

hmm zou ge akkoord gaan dat gij eerst verzend? en dan ik verzend als ik het aangkregen heb?

Li1quid

Legacy Member
syndrom zei:
hmm zou ge akkoord gaan dat gij eerst verzend? en dan ik verzend als ik het aangkregen heb?

Lol ik heb er nog wel altijd 36 goeie hoor en ik doe hem morgen op de post dan heb je hem maandag verwacht dat jij hetzelfde doet dan. Trouwens alles is altijd wel exact aangekomen hoor alleen die ene keer duurde het wat langer

syndrom

Legacy Member
Li1quid zei:
Lol ik heb er nog wel altijd 36 goeie hoor en ik doe hem morgen op de post dan heb je hem maandag verwacht dat jij hetzelfde doet dan. Trouwens alles is altijd wel exact aangekomen hoor alleen die ene keer duurde het wat langer

probleem is dat dante's in gent ligt en ik pas maandag kan verzenden dan.

Li1quid

Legacy Member
syndrom zei:
probleem is dat dante's in gent ligt en ik pas maandag kan verzenden dan.

Geen probleem doe hem dan wel morgen op de post moet er toch zijn. Dan heb ik mijn spel dinsdag is geen probleem . Pm me maar voor afhandeling als je wilt.

Forzaracing

Legacy Member
moest de deal niet doorgaan, dan bied ik ook Demon souls (US) aan ;)

jikininki

Legacy Member
syndrom zei:
Hmmm kzou zeggen deal, maar kheb precies wat schrik ivm uw itrader.

(de mijne is ook nie 100% maar nooit wegens niet verzenden enzo)

Geen interesse in andere games

Mijn spel was met Li1quid ook niet aangekomen , klinkt wel verdacht :)

Gusken

Legacy Member
jikininki zei:
Mijn spel was met Li1quid ook niet aangekomen , klinkt wel verdacht :)

En mijn ruil met Li1quid is wel deftig verlopen, had het spel hier keurig op tijd ook. :)

free up

Forzaracing

Legacy Member
jikininki zei:
Mijn spel was met Li1quid ook niet aangekomen , klinkt wel verdacht :)

Waar kom jij opeens mee af, dit is geen plaats om zo dingen te zeggen, ooit gehoord van Itrader ?
Liquide heeft 34 positieve itraders dus niks verdachts gewoon pech wss met de post en het weer

syndrom

Legacy Member
gasten tis goed hoor. Liquid zegt dat hij verzonden heeft, ik geloof hem.

Deze topic mag toe trouwens
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan