Morrissey
Legacy Member
Ik verkoop GTA IV in uitstekende staat, geen krasje aanwezig. Slechts enkele keren op gespeeld, maar is niet direct mijn ding. Het is de platinum-versie nota bene.
Gelieve excl te bieden, er komt 2 € bij voor de verzending.
Opsturen kan enkel op woensdag en zaterdag, gelieve hier dan ook rekening mee te houden.
Mvg
Gelieve excl te bieden, er komt 2 € bij voor de verzending.
Opsturen kan enkel op woensdag en zaterdag, gelieve hier dan ook rekening mee te houden.
Mvg