Milo2013
Legacy Member
Ben de boel eens aan het opruimen ...
Kwam nog mijn oude PS2 tegen (dik model).
Is werkend weggezet x-aantal jaar geleden. Geen kabels. Heb de voedingskabel ingestoken en lampje ging aan.
Heb geen kabel om het beeld te testen.
Is trouwens een "omgebouwde"
Geen kabels, geen controller, etc.
Enkel de console
15€ meeneem
Kwam nog mijn oude PS2 tegen (dik model).
Is werkend weggezet x-aantal jaar geleden. Geen kabels. Heb de voedingskabel ingestoken en lampje ging aan.
Heb geen kabel om het beeld te testen.
Is trouwens een "omgebouwde"
Geen kabels, geen controller, etc.
Enkel de console
15€ meeneem
