Archief - PS3 Slim en lite 80 GB te koop + 2 controllers + HDMI kabel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vika001

Legacy Member
Hallo,

Bij deze verkoop ik mijn PS3 wegens gebrek aan tijd .

Ik verkoop enkel in 1 pakket , waarin zich het volgende bevindt :

-1 PS3 Slim en lite 120 GB
-PS3 controller dualshock 3
-HDMI Kabel
-PS3 controller Deamon

Heb deze 1 maand geleden aangekocht in Free Recordshop te kuurne, dus hoop ik hiervoor nog een redelijk prijs te krijgen.

Ik had gedacht voor het gehele pakket een 250 euro.

Bieden kan natuurlijk ook .

ps: enkel afhaling mogelijk

mvg,

Vika

guidomarree

Legacy Member
slim en lite 80GB???
is dat normaal niet minstens 120 GB

+ ter info :nieuw: ps3 slim 250 GB + ps3 controller + spel = €300

Vika001

Legacy Member
guidomarree zei:
slim en lite 80GB???
is dat normaal niet minstens 120 GB

+ ter info :nieuw: ps3 slim 250 GB + ps3 controller + spel = €300

Hey,

Ja, Heb miskeken , het is 120 GB .

Hmm 250 euro lijkt me dan een redelijk prijs voor het pakket .

mvg,

Vika001

Legacy Member
Hoi,

Even erbij vermelden dat ik enkel gëintereseerd ben in verkopen en niet ruilen.

sorry hiervoor :)

mvg

..:: SC ::..

Legacy Member
Bij deze zou ik een bod willen doen van 200 afgehaald (woon je toevallig ook in Kuurne?)
Btw wat is het verschil tussen een gewone controller en de daemon controller?

Ah sorry Ingelmunster dus :)

Vika001

Legacy Member
..:: SC ::.. zei:
Bij deze zou ik een bod willen doen van 200 afgehaald (woon je toevallig ook in Kuurne?)
Btw wat is het verschil tussen een gewone controller en de daemon controller?

Ah sorry Ingelmunster dus :)

Hey,

vindt 200 net iets te weining , wa dacht je van een 220 euro voor alles?
Lijkt me mooi tussen de meeneemprijs en uw bod .

Er is geen echt verschil, alleen de pijltjestoetsen zien er anders uit .

mvg

..:: SC ::..

Legacy Member
Vika001 zei:
Hey,

vindt 200 net iets te weining , wa dacht je van een 220 euro voor alles?
Lijkt me mooi tussen de meeneemprijs en uw bod .

Er is geen echt verschil, alleen de pijltjestoetsen zien er anders uit .

mvg

als echte bieder zeg ik 210 xD!
ik betaal cash en zal er vant weekend om komen: zaterdag of Zondag!

Vika001

Legacy Member
..:: SC ::.. zei:
als echte bieder zeg ik 210 xD!
ik betaal cash en zal er vant weekend om komen: zaterdag of Zondag!

Hmm ok ,laten we verder afhandelen via pm dan .:)

mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan