glenn1988
Legacy Member
hallo hierbij bied ik mijn ps3 40 gb aan omdat ik nooit aandacht gaf voor de playstation daarom wil ik hem ruilen voor een wii dat ik wat leuker vind
speel er vaak op bij een kamaraat van mij,
bij de ps3 zitten:
2 draadloze controlers
9 game's
(gta4 - mercenaries 2 - saint row 2 - turning point fall of liberty -
need for speed undercover - juiced 2 - ratatouille - genji - beowulf.
1 controler oplader (geschikt voor 2 controlers opteladen)
speel er vaak op bij een kamaraat van mij,
bij de ps3 zitten:
2 draadloze controlers
9 game's
(gta4 - mercenaries 2 - saint row 2 - turning point fall of liberty -
need for speed undercover - juiced 2 - ratatouille - genji - beowulf.
1 controler oplader (geschikt voor 2 controlers opteladen)
