Archief - Slim console 320gb *mint condition* + véél games & extras! @ € 250

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Taipan#

Legacy Member
Hierbij verkoop ik mijn PS3 wegens aankoop gaming PC.
Deze is als nieuw!
Perfect onderhouden, geen krasje op te bespeuren.

Het pakket is als volgt:

- PS3 Slim 320gb
Compleet als nieuw in doos.

- 5 controllers (3 Dualshock en 2 Sixaxis)
Allemaal origineel en in perfecte staat.

- Sony Bluetooth Headset

En dan een waslijst aan games:

Soul Calibur V
Tomb Raider
Guitar Hero Warriors of rock + gitaar
Grand Theft Auto V
Grand Theft Auto LCS
Grand Theft auto IV
Star Wars The Force Unleashed
Mafia II
Fifa 10
Batman Arkham City
Batman Arkham Asylum
Batman Origins
Hitman Blood Money
Far Cry 4
Beyond Two Souls
Max Payne 3
Resistance
Resistance 2
Resistance 3
Fallout 3
Fallout New Vegas
Skyrim
Diablo 3 Reaper of souls
Infamous
Infamous 2
Kingdom Hearts HD 1.5 remix
Assassins Creed
Assassins Creed 2
Assassins Creed 3
Assassins Creed Brotherhood
Uncharted
Uncharted 2
Uncharted 3
God Of War Collection
God of War Ascension
God of War 3

Dit pakket heeft een aankoopwaarde van +800 euro.
Ik ben een vrij fervent verzamelaar en ik onderhoud alles perfect. Dat zal je ook zien aan de apparatuur en games.

De kenners onder ons weten wat dit waard is of kan zijn.

Mijn richtprijs is 230 euro, voor alles. (Enkel afhalen aub)
Afzonderlijk is dit alles gemakkelijk het dubbel waard!
Bieden mag uiteraard, maar hou het deftig.

Geen ruil of dergelijke.
Serieuze reacties graag.

Staat ook op Kapaza.

Taipan#

Legacy Member
Ik hou het in beraad.
Heb nog iemand met interesse via Kapaza voor €220. (= meeneem)

Indien ik deze persoon niet hoor voor zaterdagavond, is hij voor jou.

Sir.Sleepalot

Legacy Member
Indien Kapaza afhaakt en alles uit een rookvrije omgeving komt wil ik de meeneem (220 euro) wel bieden.

Taipan#

Legacy Member
Komt uiteraard uit een rookvrije omgeving.
Is zelfs nooit van plaats geweest, en dagelijks afgestoft.

In deze staat zal je ze amper vinden; zelfs de games.

Ik hou je op de hoogte, goed?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan