Grizzlybear
Legacy Member
Ik verkoop mijn PS2 en psp (zie andere thread) omdat ik ze niet (vaak) meer gebruik.
PS2 is nog in goede staat, psp ==> andere thread.
Ik verkoop ook nog wat oude PS2 spellen indien men dit wil.
NBA live 2001
Fifa 2001
Robot Wars - Arenas of Destruction
Aggressive Inline.
Maak maar een bod.
PS2 is nog in goede staat, psp ==> andere thread.
Ik verkoop ook nog wat oude PS2 spellen indien men dit wil.
NBA live 2001
Fifa 2001
Robot Wars - Arenas of Destruction
Aggressive Inline.
Maak maar een bod.

