Ik heb een tijdje geleden 2 games verzonden via Taxipost Secur (ik meen mij toch te herinneren dat het zo heette), dat bedoelde ik met verzekerde verzending... Maar idd, ik vind er zelf ook niks meer van terug op de site van de Post.
Het was ook eerder een voorstel, aangezien in onze straat een tijdje geleden veel post "verloren" is gegaan. (is achteraf verklaard, lag aan de postbode)
Anyway, € 35 incl. met gewone verzending is voor mij een deal.