Archief - TK: PS3 + 2 controllers + 3 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

John.R77

Legacy Member
Bij deze te koop aangeboden
PlayStation 3 Slim (4th Gen)(120Gb)
2 controllers (officiële)
3 games:
- ICO & Shadow of the colossus (FR)
- Motorstorm (platinum)
- Saints Row 2 (FR maar spel zou Engels zijn)

Alles is nog in perfecte staat, geen doos meer, verloren geraakt tijdens verhuis, nauwelijks op gespeeld geweest.

Meeneemprijs 125 euro (excl verzending)

Afhalen te Tollembeek of verzending op kosten en risico van de koper.

Ook aangeboden op andere websites

Foto's:

710c5c708c64e012a1a1fcad660b1690.jpg

656d6d09f8df76b03da0709c849b29dd.jpg

80f868c702cb0d7739329e0aacd2e06e.jpg

d8417deadeab82c01885fce22e8b2f35.jpg

4eb221d69fd9442ac4fb0f062f610fc0.jpg


Sent from my A0001 using Tapatalk

John.R77

Legacy Member
Up 1 Bieden staat vrij

Heb eventueel nog een Driving Force GT (in perfecte staat) te koop voor mensen die combinatie zoeken/pakket.

Yerbouti

Legacy Member
Wanneer is de console aangekocht geweest? Ooit problemen mee gehad (hersteld of iets dergerlijk)?
En werken alle knopjes nog op beide controllers?

Indien ja, bied ik €95 excl. (voor het pakker zonder Motorstorm & Saints Row 2)

John.R77

Legacy Member
Console is aangekocht, het moment dat die versie uitgekomen was, de reden was omdat de vorige het begeven had en garantie verlopen was, dus de nieuwe versie kwam uit van de Slim en die aangekocht, exacte datum heb ik niet. Problemen nooit mee gehad, nooit iets moeten herstellen, heb deze paar dagen geleden nog eens aangesloten en alles naar fabrieksherstellingen gezet, alles werkt perfect.
Knopjes van de controllers werken ook nog perfect, er is nauwelijks nog op gespeeld geweest

De reden van verkoop is omdat ik meer begonnen ben met pc gaming en xbox heeft ook altijd een beetje mijn voorkeur gehad. (xbox 360 staat ook te koop (voor de geinteresseerden))

Bod genoteerd, maar zou liever motorstorm en saints row 2 ook weg hebben, als er geen reactie op komt, doe ik er de games bij. afsluitdatum 23 Augustus om 13u30 (anti-snipe 15minuten)

John.R77

Legacy Member
Yerbouti zei:
Wanneer is de console aangekocht geweest? Ooit problemen mee gehad (hersteld of iets dergerlijk)?
En werken alle knopjes nog op beide controllers?

Indien ja, bied ik €95 excl. (voor het pakker zonder Motorstorm & Saints Row 2)

genoteerd

John.R77

Legacy Member
UP 2

Meeneemprijs verlaagd naar 110 (excl verzending)
Bieding sluit woensdag 23 augustus 2016 om 13u30 (anti-snipe 15 minuten)

RSSD

Legacy Member
Wat is de date code van de console ?
Kan het niet zien op de foto...

John.R77

Legacy Member
RSSD zei:
Wat is de date code van de console ?
Kan het niet zien op de foto...
Date code is 9C

Verkocht aan RSSD voor 110 excl

Sent from my A0001 using Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan