euhm, even ter mijner verdediging, ik had per ongeluk dubbel gepost en als je goed kijkt zie je dat er 1 minuut tussen de 2 posts is...
maar hij is intussen verkocht via het gezocht-forum...
Toch fijn dat je er altijd aan herinnerd wordt dat je je aan de regels moet houden, voel me net terug in het middelbaar