Archief - [TK]Call of Duty: Modern Warfare 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_Wicked_

Legacy Member
Hierbij zet ik MW2 te koop, wachtend op Battlefield: BC2. :p


Meeneem: 26€incl

lord of king

Legacy Member
ruilen tegen borderlands of Battlefield BC + 10 euro
anders bodje 27 incl.

Thysios

Legacy Member
lord of king zei:

Zie da is zo smerig é, hij zet er een meeneemprijs op, ik bied meeneemprijs en dan zijn er toch nog altijd mensen op de wereld die willen verderbieden...

Jessed

Legacy Member
Thysios zei:
Zie da is zo smerig é, hij zet er een meeneemprijs op, ik bied meeneemprijs en dan zijn er toch nog altijd mensen op de wereld die willen verderbieden...

Is dat dan zo smerig?

Als lord of king gezien had dat 26 incl de meeneem was, weet hij evengoed als jij dat zijn bod verwaarloosbaar is. Zijn bod was dus te negeren. Maar is dat daarom smerig?

Het zou zelf goed kunnen dat zijn bod uit onwetendheid is.

Thysios

Legacy Member
Jessed zei:
Is dat dan zo smerig?

Als lord of king gezien had dat 26 incl de meeneem was, weet hij evengoed als jij dat zijn bod verwaarloosbaar is. Zijn bod was dus te negeren. Maar is dat daarom smerig?

Het zou zelf goed kunnen dat zijn bod uit onwetendheid is.

Ja maar je weet nooit hé, misschien zou de TS zijn bod aanvaard hebben en dat zou nogal oneerlijk zijn.

IkoN

Legacy Member
meeneem is meeneem heh , kweet nie wa het probleem is , anders bied ik er wel over zene hehehehe
Grtz

Jessed

Legacy Member
Thysios zei:
Ja maar je weet nooit hé, misschien zou de TS zijn bod aanvaard hebben en dat zou nogal oneerlijk zijn.

Dat is idd. waar! Maar moest dat gebeuren (wat niet eerlijk is van de TS), kan jij gewoon een mod contacteren, en moet de TS aan jou verkopen.

De kans dat de TS erg oneerlijk is en dat een mod het niet meer gedaan krijgt om de TS het spel aan u verplicht te laten verkopen, is gwn erg klein.

Ik begrijp je reactie wel, maar je overreageerde gewoon een beetje. ;)

Thysios

Legacy Member
Jessed zei:
Dat is idd. waar! Maar moest dat gebeuren (wat niet eerlijk is van de TS), kan jij gewoon een mod contacteren, en moet de TS aan jou verkopen.

De kans dat de TS erg oneerlijk is en dat een mod het niet meer gedaan krijgt om de TS het spel aan u verplicht te laten verkopen, is gwn erg klein.

Ik begrijp je reactie wel, maar je overreageerde gewoon een beetje. ;)

Ja, je hebt gelijk, mijn excuses ;) Heb TS ook PM gestuurd

Ramones73

Legacy Member
Jessed zei:
kan jij gewoon een mod contacteren, en moet de TS aan jou verkopen.

De kans dat de TS erg oneerlijk is en dat een mod het niet meer gedaan krijgt om de TS het spel aan u verplicht te laten verkopen, is gwn erg klein.

Yeah right :(

(en dat is uit eigen ervaring)

Goblin13

Legacy Member
klein stom vraagje? wat of wie zijn de TS en waarvoor staat het?

Thysios

Legacy Member
Goblin13 zei:
klein stom vraagje? wat of wie zijn de TS en waarvoor staat het?

Threadstarter ;) dus degene die de verkoop heeft geopend, in dit geval _Wicked_
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan