Archief - [Tk/Tr] Assassins creed 2 (misschien white edition).

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Metteh

Legacy Member
spel en toebehoren zijn in perfecte staat. Dit is de NL versie dus geen import.
alleen de grotere kartonnen doos zit vanonder een deuk in. (waarschijnlijk met de post gebeurd).

er staat misschien White Edition omdat deze niet verzonden dus alleen af te halen.


Assassins creed White edition
richtprijs 50euro afgehaald

te ruil tegen
god of war collection + opleg.
darksiders
iets anders misschien.

bob boomstronk

Legacy Member
Voor 35 euro kom ik het vandaag nog afhalen in hasselt als dat gaat. (enkel spel dus)

delerious

Legacy Member
ik heb wel intresse in de white edition extra's dus niet in de game zelf aangezien ik die al heb maar wel in alles wat erbij hoort van de white edition ;) kan ook eventueel komen afhalen ... welke prijs had je in gedachte ervoor ?

Metteh

Legacy Member
Enkel spel: 35incl

genoteerd.

Voor 35 euro kom ik het vandaag nog afhalen in hasselt als dat gaat. (enkel spel dus)

ik wil het wel noteren als een bod van 38euro incl, maar dan laat ik het wel nog openstaan.

ik heb wel intresse in de white edition extra's dus niet in de game zelf aangezien ik die al heb maar wel in alles wat erbij hoort van de white edition kan ook eventueel komen afhalen ... welke prijs had je in gedachte ervoor ?

ik wil het wel overwegen van de verkopen als ik in de eerste plaats van het spel afgeraak. ;) (extra's het is alleen het beeldje en de doos waar alles inzat hè. ;))

ik heb net ontdekts dat er op de voorkant van het doosje in een rood kaderke staat: "may not be sold seperate" (waarschijnlijk omdat het om de white edition gaat zullen ze dat erop hebben gezet hebben).

ik meld het hier ff zodat mensen dit zeker weten, dat er later geen problemen over ontstaan. ;)

delerious

Legacy Member
lol in dat geval ga ik het dan ook niet aankopen ... aangezien dit dus zo te zien al niet legaal is om het appart te verkopen , niet dat het mij boeit maar denk andere mensen op dit forum wel... en dus zou ik het zelfs niet eens meer appart aan gaan bieden moest ik jou zijn ;) Mvg!

Metteh

Legacy Member
delerious zei:
lol in dat geval ga ik het dan ook niet aankopen ... aangezien dit dus zo te zien al niet legaal is om het appart te verkopen , niet dat het mij boeit maar denk andere mensen op dit forum wel... en dus zou ik het zelfs niet eens meer appart aan gaan bieden moest ik jou zijn ;) Mvg!

mja ik ga het is aan een mod vragen want weet ook nie precies hoe het zit alleen op het spel staat een klein kaderk "no to be sold separately". vraag mij af wa da daarop doet, als ik een game koop doe ik der toch mee wa ik wil. :D

en heb hier dikwijls mensen extra's en games van CE's apart zien verkopen. maarja zal het om zeker te zijn aan een mod vragen.

Metteh

Legacy Member
mja is de eerste keer da ik zoiets tegenkom dus vind het wa raar. :s

allee dan is het alleen allemaal samen te koop zeker ?

bob boomstronk

Legacy Member
Soit, voglens mij mag dat wel hoor :)

Dus mijn bod van 38 incl blijft staan hé?

Cyaankali

Legacy Member
Het desbetreffende item dient in zijn volledigheid verkocht te worden. Ik denk dat dat duidelijk is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan