Archief - [TK][TR] Modern Warfare 2 + andere games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ge0force

Legacy Member
Ik biedt volgende games te koop aan:

- Modern Warfare 2
- Ninja Gaiden Sigma
- Saints Row 2
- Dirt

Alle games zijn in zeer goede staat en compleet met doosje en handleiding. Bieden doe je enkel exclusief, alle inclusieve boden worden genegeerd.

Ruilen kan natuurlijk ook, maar enkel tegen volgende games (eventueel met opleg):

- Dirt 2
- Ghostbusters
- Demon's Souls
- GoW Collection
- Bayonetta
- Darksiders
- Army of Two: 40th day

Bieden maar! :cool:

Darkstar456

Legacy Member
40incl voor warfare 2, laat me iets weten voor zondag avond anders trek ik bod in.

Crazyvdm

Legacy Member
Indien in belgië aangekocht:
40 excl voor COD: Modern Warfare 2 of ruilen tegen Assasins creed 2

grtz

Ge0force

Legacy Member
@Pozz: 35 euro excl genoteerd. Afhalen is mogelijk, maar ik wil ook anderen tot morgen de kans geven om te bieden. Indien geen hoger bod kunt ge 't morgenavond komen halen.

@Crazyvdm: Het is gewoon de PAL-versie, aangekocht als pre-order bij cdwow.nl. Laat ge mij weten of ik uw bod van 40 excl mag noteren? Ruilen doe ik niet meer met iemand zonder iTrader.

@Darkstar456 en Kachito: gelieve mijn openingspost deftig te lezen (vooral de zinnen waarin bepaalde kernwoorden onderlijnd zijn) alvorens te reageren.

Crazyvdm

Legacy Member
Je mag mijn bod noteren. Mocht je enig vertrouwen vinden in een foto van het spel wil ik wel een maken.

grtz

Ge0force

Legacy Member
Crazyvdm zei:
Je mag mijn bod noteren. Mocht je enig vertrouwen vinden in een foto van het spel wil ik wel een maken.

grtz

Ik noteer 40 euro excl.

Ik maak me weinig zorgen over de kwaliteit van je spel hoor, ik ruil gewoon enkel met bekende forumleden of mensen met 'n hoge iTrader. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik een geruild spel niet toekreeg nadat ik mijn exemplaar reeds verstuurd had. Bij verkoop verstuur ik sowieso pas na ontvangen van de betaling dus maakt het niet uit of je iTrader hebt of niet :)

Crazyvdm

Legacy Member
Ge0force zei:
Ik noteer 40 euro excl.

Ik maak me weinig zorgen over de kwaliteit van je spel hoor, ik ruil gewoon enkel met bekende forumleden of mensen met 'n hoge iTrader. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik een geruild spel niet toekreeg nadat ik mijn exemplaar reeds verstuurd had. Bij verkoop verstuur ik sowieso pas na ontvangen van de betaling dus maakt het niet uit of je iTrader hebt of niet :)

Ok, geen probleem

vandijckske

Legacy Member
is het dirt of dirt 2 ?
en saints row 2 of dirt tegen een van deze ?

uncharted
killzone 2
heavenly sword
motorstorm 2
ufc undisputed 09

Ge0force

Legacy Member
Het is de eerste Dirt, en verder raad ik je aan mijn openingspost nog eens grondig te lezen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan