Ge0force
Legacy Member
Miauwkes,
Ik verkoop mijn exemplaar van Pure wegens uitgespeeld. Deze schitterende racer werd op 9lives beloond met maar liefst 90% en is in perfecte staat.
Bieden kan vanaf 14 euro exclusief verzendingskosten. Ruilen kan ook, maar ENKEL tegen deze games (weliswaar met opleg van mijn kant):
- X-Men Origins: Wolverine
- Dirt 2
- Ghostbusters
- Batman: Arkham Asylum
- Red Faction Guerilla
Bieden maar!
Greetz, Ge0
Ik verkoop mijn exemplaar van Pure wegens uitgespeeld. Deze schitterende racer werd op 9lives beloond met maar liefst 90% en is in perfecte staat.
Bieden kan vanaf 14 euro exclusief verzendingskosten. Ruilen kan ook, maar ENKEL tegen deze games (weliswaar met opleg van mijn kant):
- X-Men Origins: Wolverine
- Dirt 2
- Ghostbusters
- Batman: Arkham Asylum
- Red Faction Guerilla
Bieden maar!
Greetz, Ge0

