Archief - Tr Assassins Creed 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Li1quid

Legacy Member
Tittel zegt het ik wil deze ruilen tegen ( Cod4,cod5,gta4)
Reden van verkoop: cod6 trekt op niets heb nood aan de ouwe:)

Light

Legacy Member
Li1quid zei:
Tittel zegt het ik wil deze ruilen tegen ( Cod4,cod5,gta4)
Reden van verkoop: cod6 trekt op niets heb nood aan de ouwe:)

ruil je per game tegen game of 3 voor 1?

Li1quid

Legacy Member
Up komaan mensen !:) ook geintresseert in batman en deadspace

dr_magic_stick

Legacy Member
Smackdown vs Raw 09?
UFC Undisputed 09?
Infamous SE?

Mapogo

Legacy Member
cod4 is niet de game van het jaar en ze zijn allemaal in goede staat!
nu misschien een vinger op de cd, zou eens moeten kijken, maar geen krassen ofzo, en het werkt perfect

Li1quid

Legacy Member
robbers zei:
cod4 is niet de game van het jaar en ze zijn allemaal in goede staat!
nu misschien een vinger op de cd, zou eens moeten kijken, maar geen krassen ofzo, en het werkt perfect
Is ok voor mij indien je eerst verzend omdat die ene negatieve itrade me niet echt zint maar dat kan ook gebeurt zijn door de post.

Mapogo

Legacy Member
Die negatieve i-trader komt van een persoon die zelf op de wall of shame staat met -13 i-traders. Ik heb deze gsm te koop gezet, deze was nieuw, daarna heeft m'n zusje die uit de kast genomen en laten vallen. Dus zend ik een mail naar de persoon in kwestie dat deze niet meer verkoopbaar is en dat de verkoop niet doorgaat. Er was nooit geen sprake van overgeschreven geld of dergelijke, ik heb hem op tijd gezegd dat de gsm niet meer verkoopbaar was...
Nu ja, geen probleem om eerst te verzenden voor mij, vind het jammer van de negatieve i-trader.

Li1quid

Legacy Member
Hehe yah had het compleet anders begrepen de itrade staat er zo onduidelijk maarja ik snap het wel heb er ook een gekregen omdat ik fotos vroeg van een gsm die ik wou aankopen en de verkoper zei dat hij compleet inorde was en veel itrade had dusja ik kreeg er een voor wantrouwen ofzoiets :p


edit: zo staat het er:

bied eerst meeneemprijs en wil dan nadien toch nog close up foto's (al 10 keer gezegd dat gsm in perfecte staat is) , wil dat ik de gsm vandaag nog verzend
kent verschil tussen aangetekend en rembours niet...
wederzijds gebrek aan vertrouwen dus is het beter de deal te annuleren

Dusja ik ken het verschil tussen aangetekend en rembours niet dus dat verdient een negatieve itrade:)

Mapogo

Legacy Member
Inderdaad, een jammere zaak voor beiden, nu lijkt het alsof hij betaalt heeft voor een kapotte gsm..pm me je gegevens maar, doe ik het maandag op de post

haha , is inderdaad wel een onverdiende i-trader, is normaal dat je foto's van zoiets wilt, toch :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan