Archief - [TR] God Of War Collection

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

maximus3678

Legacy Member
Ik heb een 2de hands versie van God Of War:Collection te ruil.Dit is dus de geremasterde versie van GOW 1 en 2 in high defenition (720p)
Ik zou willen ruilen voor de volgende games:
-Oblivion GOTY (met uitbreidingen dus) en 10 euro opleg van uw kant.
-Killzone 2 en 10 euro opleg van uw kant.
-Uncharted 2
-Modern Warfare 2
-Assasins Creed 2
(voor deze laatste 3 wil ik eventueel ook wat opleg betalen)

Ik heb geen interesse in race of sport games,maar wel in PS3 exclusives.Onderhandelen over de prijs kan altijd.

Slayer_Kev666

Legacy Member
Aan hoeveel opleg had u gedacht voor Assasins Creed 2?
Is wel een import van de Uk :)

Kiiilerke

Legacy Member
assassins creed + bon van gamemania van 25 euro + 20 euro cash als je kan komen leveren :"D

maximus3678

Legacy Member
Aan hoeveel opleg had u gedacht voor Assasins Creed 2?
Is wel een import van de Uk
Vandaag 13:29
Ik zou 12 euro opleg voorstellen.

hier iets tussen ervoor?
Hakuna Matata ziet er wel een interessante game uit.Het is in het Engels, maar waarom ben je dan op zoek naar de USA versie?

assassins creed + bon van gamemania van 25 euro + 20 euro cash als je kan komen leveren
Ik heb de 1ste AC al uitgespeeld,maar uiteindelijk maak je een zéér goede financiële compensatie.Ik zal er even over nadenken.




Mijn thread is jong en ik wacht nog even af om te beslissen.

Kiiilerke

Legacy Member
maximus3678 zei:
Ik zou 12 euro opleg voorstellen.


Hakuna Matata ziet er wel een interessante game uit.Het is in het Engels, maar waarom ben je dan op zoek naar de USA versie?
Mijn thread is jong en ik wacht nog even af om te beslissen.

en mijn voorstel ?

inzane

Legacy Member
heb killzone 2 limited in metal case steeds sealed hier liggen.
€5 opleg???

delerious

Legacy Member
maximus3678 zei:
Hakuna Matata ziet er wel een interessante game uit.Het is in het Engels, maar waarom ben je dan op zoek naar de USA versie?

Omdat enkel de USA versie trophies heeft en dat wist ik pas nadat ik die had aangekocht en ik ben een trophy hunter dus dat was wel een van de redenen waarom ik de game wouw ;) Mvg!

Kiiilerke

Legacy Member
maximus3678 zei:
Ik zou 12 euro opleg voorstellen.


Hakuna Matata ziet er wel een interessante game uit.Het is in het Engels, maar waarom ben je dan op zoek naar de USA versie?


Ik heb de 1ste AC al uitgespeeld,maar uiteindelijk maak je een zéér goede financiële compensatie.Ik zal er even over nadenken.




Mijn thread is jong en ik wacht nog even af om te beslissen.

ik bedoel naturlijk assassins creed 2 :"D


assassins creed 2 + bon 25 euro + 20 euro dus :)

inzane

Legacy Member
killzone 2 limited metal case sealed + €10

btw gamemania is zo duur dat je aan die bon niet veel hebt ;)

Kiiilerke

Legacy Member
inzane zei:
killzone 2 limited metal case sealed + €10

btw gamemania is zo duur dat je aan die bon niet veel hebt ;)
vwa moeide hij u ?

die kaartjes voor online dingen te kopen zijn overal evenduur

maximus3678

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
ik bedoel naturlijk assassins creed 2 :"D


assassins creed 2 + bon 25 euro + 20 euro dus :)

Dat is een zéér interessant voorstel.....misschien hier eventjes officieel bevestigen dat we een deal hebben en deze topic kan gesloten worden.
Ik kom de game persoonlijk afleveren.
Van wanneer past dit voor u?



Aan alle anderen... bedankt voor uw reactie,ik kan maar op 1 voorstel ingaan.

Kiiilerke

Legacy Member
maximus3678 zei:
Dat is een zéér interessant voorstel.....misschien hier eventjes officieel bevestigen dat we een deal hebben en deze topic kan gesloten worden.
Ik kom de game persoonlijk afleveren.
Van wanneer past dit voor u?



Aan alle anderen... bedankt voor uw reactie,ik kan maar op 1 voorstel ingaan.

past vandaag nog voor u ? :)

inzane

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
vwa moeide hij u ?

die kaartjes voor online dingen te kopen zijn overal evenduur

was voor het zeveren. gamemania is gewoon duur. thats all

en ja een waardebon v 25 blijft 1 v 25 thats a fact :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan