Archief - Uncharted te ruil

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lord of king

Legacy Member
Ik ruil of verkoop uncharted 1 (platinum).
Deze is nog in perfecte staat
Nog maar 3 weken oud
Laat de voorstellen maar komen:pd

Intresse in:
Call of duty 4 modern wafare 1

Andere voorstellen ook geldig

redostrike

Legacy Member
Star Wars the force unleashed, Grand turismo 5 Prologue of Golden Compass?

Anders 15 inclu?

warandro

Legacy Member
uncharded 2 ?zoja
voor the godfather 2 , mercenaries 2 , mx vs av untamed?

lord of king

Legacy Member
redostrike zei:
Star Wars the force unleashed, Grand turismo 5 Prologue of Golden Compass?

Anders 15 inclu?

Niet geintresseerd in de spelletjes. 15 euro incl. is mss wel een deal.
Maar Een ruil gaat wel voor

het bod is alvast genoteerd

redostrike

Legacy Member
Jup nog altijd geïntreseerd

Heb ook nog ergens anders 15 geboden dus als het daar doorgaat vervalt wel hier men bod.

EDIT: Bij de andere is het 16 incl deal als jij vandaag/morgen deal maakt is het voor mij in orde anders koop ik het bij den andere.

lord of king

Legacy Member
redostrike zei:
Jup nog altijd geïntreseerd

Heb ook nog ergens anders 15 geboden dus als het daar doorgaat vervalt wel hier men bod.

EDIT: Bij de andere is het 16 incl deal als jij vandaag/morgen deal maakt is het voor mij in orde anders koop ik het bij den andere.

Tot nu toe is het van u.
Ik sluit zondag om 18.00 af.

redostrike

Legacy Member
Nja voor één euro meer weet ik zeker dat het vandaag voor mij is dan en als jij nu zegt dat er kan geboden worden tot zondag is de andere misschien al weg en krijg jij misschien een zeer goed ruilvoorstel waardoor ik het ook niet heb.

lord of king

Legacy Member
redostrike zei:
Nja voor één euro meer weet ik zeker dat het vandaag voor mij is dan en als jij nu zegt dat er kan geboden worden tot zondag is de andere misschien al weg en krijg jij misschien een zeer goed ruilvoorstel waardoor ik het ook niet heb.

Ja daar heb je gelijk in.
Ik kan mss zaterdag ook wel afsluiten hoor.

lord of king

Legacy Member
Er is een grote kans dat het al geruild is in een andere thread.

lord of king

Legacy Member
game is nog verkrijgbaar!!!
Dus laat de voorstellen maar komen
Ik sluit zaterdagavond 19.00 af
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan