Archief - VERKOCHT PS4 20th anniversary controller

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zenmaster.

Legacy Member
Controller met kleurschema van de PSX.

€70 incl.

Ik sluit vandaag 06/05 om 20u00.



6NJCL_SQ1_0000000088_NO_COLOR_SLf

zenmaster.

Legacy Member
mohaa51 zei:
dat is 20 euro meer dan de nieuwprijs...
Is ook inclusief verzending, en je kan hem nergens meer kopen. Tenzij namaak...
Doe een bod anders.

Zangrax

Legacy Member
zenmaster. zei:
Is ook inclusief verzending, en je kan hem nergens meer kopen. Tenzij namaak...
Doe een bod anders.

Carrefour nog genoeg op voorraad 59,90..

Zangrax

Legacy Member
zenmaster. zei:

Je weet evengoed als mij dat carrefour geen online shop heeft voor zulke zaken (tenzij dat nu we zou zijn). Maar als ik in de buurt zou zijn deze weekend zal ik wel een foto posten np.

zenmaster.

Legacy Member
Haha, oké. Er staat er nog eentje. :D
Waarschijnlijk heeft Carrefour geen flauw idee dat ze daar iets waardevol hebben en verkopen het voor dezelfde prijs als de andere controllers. Staat ook bij "camo mix'"als kleur, dus die prijs zal wel voor een andere controller zijn.
Omdat ge zo uw best gedaan hebt als een echte Sherlock Holmes zal ik mijn prijs verlagen naar €70 incl.

Eindigt vandaag om 20u, anders hou ik hem zelf.

Zangrax

Legacy Member
zenmaster. zei:
Haha, oké. Er staat er nog eentje. :D
Waarschijnlijk heeft Carrefour geen flauw idee dat ze daar iets waardevol hebben en verkopen het voor dezelfde prijs als de andere controllers. Staat ook bij "camo mix'"als kleur, dus die prijs zal wel voor een andere controller zijn.
Omdat ge zo uw best gedaan hebt als een echte Sherlock Holmes zal ik mijn prijs verlagen naar €70 incl.

Eindigt vandaag om 20u, anders hou ik hem zelf.

Lol prijs van een ander.. Hou jezelf niet voor de domme ze staan achter vitrine dus hoe zou ik een ander prijs daar moeten zetten.. En de zwarte is zeker en vast geen camo. Maargoed je doet uiteindelijk wat je wil. Succes en free up

zenmaster.

Legacy Member
Zeg bleiterke... Ik zeg toch helemaal ni dat gij daar een andere prijs hebt bijgezet?
Zoek naar deze controller op Google. Je zal hem nergens nog te koop vinden, ze gaan hem ook niet meer opnieuw produceren, behalve op Wallmart voor $65 en die versturen niet buiten USA.

€70 incl. is gewoon hetzelfde als een standaard controller.

Drie of vier dubbel van de prijs vragen voor "zeldzame" retro games zoals ze hier dikwijls doen is zogezegd allemaal normaal. Er zijn er honderd duizenden van verkocht indertijd = niks zeldzaam aan. En als ik hier een controller wil verkopen die ECHT moeilijk te vinden is, buiten 1 ergens in een Carrefour, gooien ze met stront naar mijne kop. Bemoei u met uw eigen zaken man.

Zangrax

Legacy Member
zenmaster. zei:
Zeg bleiterke... Ik zeg toch helemaal ni dat gij daar een andere prijs hebt bijgezet?
Zoek naar deze controller op Google. Je zal hem nergens nog te koop vinden, ze gaan hem ook niet meer opnieuw produceren, behalve op Wallmart voor $65 en die versturen niet buiten USA.

€70 incl. is gewoon hetzelfde als een standaard controller.

Drie of vier dubbel van de prijs vragen voor "zeldzame" retro games zoals ze hier dikwijls doen is zogezegd allemaal normaal. Er zijn er honderd duizenden van verkocht indertijd = niks zeldzaam aan. En als ik hier een controller wil verkopen die ECHT moeilijk te vinden is, buiten 1 ergens in een Carrefour, gooien ze met stront naar mijne kop. Bemoei u met uw eigen zaken man.

Je wachtte vol spanning en ongeduld af op bewijs en kunt er nu niet tegen.. Achja maakt niet uit, succes!

Kennaah

Legacy Member
offtopic: Je bent echt op het verkeerde forum om deze te proberen te verkopen. Niemand hier gaat serieus bieden op mensen die speciaal "zeldzamere" producten koopt om ze nadien dan met winst te verkopen.

zenmaster.

Legacy Member
Zalerae zei:
Ik dacht dat ge hier zelfs geen "winst" mocht maken.
Oké nice, dan kan ik hier binnenkort Pokemon games kopen voor €2/stuk.

Wat de controller betreft, ik ging die normaal zelf gebruiken, maar PS4 is verkocht... ;) Speciaal dingen kopen om dan door te verkopen hou ik mij ni mee bezig, heb al een fulltime job.


Verkocht via Kapaza trouwens.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan