Kuroneko
Legacy Member
Dit artikel staat ook op 2dehands, tweedehands & Kapaza (zelfde username)
Voorkeur wordt gegeven aan afhalers maar Kiala of bPost kan ook. Bieden mag, bij aannemelijk bod sluit ik de verkoop af. Mocht er reactie zijn via de tweedehands websites hou ik jullie hier op de hoogte.
Begin dit jaar kocht ik een Microsoft Wireless Natural Ergonomic Desktop 7000. Door omstandigheden bleef deze set in de doos tot ik 'm er gisteren uithaalde en ik een verkeerde toetsenbord layout vond. De handelaar van wie ik 'm kocht beweert dat ik wel degelijk een USA QWERTY heb gekregen, maar het label en de layout spreken dit tegen: dit is een Brits QWERTY keyboard. Omruilen kan dus niet meer, geld terug ook niet. En omdat ik op werk hetzelfde keyboard maar wel met USA layout heb zijn die enkele toetsen verschil extreem vervelend (net die toetsen met symbolen die ik veel nodig heb: @, # en Pipe).
Vandaar hier te koop tegen een prikje: een nieuwe Microsoft Wireless Natural Ergonomic Desktop 7000 layout QWERTY Brits:
Tech gegevens vind je op de website van Microsoft: http://emea.microsoftstore.com/UK/en-GB/Microsoft/Natural-Ergonomic-Desktop-7000
Foto's van de layout verschillen met standaard USA QWERTY:
Nieuwprijs lag bij 80 EUR, ik vraag slechts 40 EUR daar ik weet dat QWERTY niet veel gevraagd wordt. Ik hou de advertentie dan ook een weekje open om te kijken of er wel interesse is.
Voorkeur wordt gegeven aan afhalers maar Kiala of bPost kan ook. Bieden mag, bij aannemelijk bod sluit ik de verkoop af. Mocht er reactie zijn via de tweedehands websites hou ik jullie hier op de hoogte.
Begin dit jaar kocht ik een Microsoft Wireless Natural Ergonomic Desktop 7000. Door omstandigheden bleef deze set in de doos tot ik 'm er gisteren uithaalde en ik een verkeerde toetsenbord layout vond. De handelaar van wie ik 'm kocht beweert dat ik wel degelijk een USA QWERTY heb gekregen, maar het label en de layout spreken dit tegen: dit is een Brits QWERTY keyboard. Omruilen kan dus niet meer, geld terug ook niet. En omdat ik op werk hetzelfde keyboard maar wel met USA layout heb zijn die enkele toetsen verschil extreem vervelend (net die toetsen met symbolen die ik veel nodig heb: @, # en Pipe).
Vandaar hier te koop tegen een prikje: een nieuwe Microsoft Wireless Natural Ergonomic Desktop 7000 layout QWERTY Brits:
Tech gegevens vind je op de website van Microsoft: http://emea.microsoftstore.com/UK/en-GB/Microsoft/Natural-Ergonomic-Desktop-7000
Foto's van de layout verschillen met standaard USA QWERTY:
Nieuwprijs lag bij 80 EUR, ik vraag slechts 40 EUR daar ik weet dat QWERTY niet veel gevraagd wordt. Ik hou de advertentie dan ook een weekje open om te kijken of er wel interesse is.