Archief - routers, NAS en andere elektronische spullen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Radiance

Legacy Member
Hi,

Ik heb vrij letterlijk mijn kasten eens opengetrokken en vanalles gevonden dat de deur uitmag.
Basic voorwaarden :
* Prijzen zijn minimumprijzen, deze lijken me laag genoeg;
* Afhaling in Brussel (Schuman) & Kontich vrijwel alle dagen mogelijk, ook in Diegem tijdens / rond de kantooruren;
* Geen afsluitdatum, je kan tot 24 uur opbieden na een geldig bod en dan is 't weg;
* Verzending kan onder pakketpost, bieden zonder verzendkosten, als je wil weten wat ze zijn .. bpost - Welkom / Bienvenue / Wilkommen - ook aankoop padded enveloppe / doosje van de post zijn voor jou;
* Alle items zijn in goede, werkende staat, zonder aankoopbewijs.

1. Linksys WRT160NL router
- Linksys WRT160NL: prijzen | Tweakers
- in doos, met alle originele accessoires
- 25 euro

2. Linksys E3000 router
- Linksys E3000: prijzen | Tweakers
- in doos, met alles (andere dan originele netwerkkabel)
- opgelet : geflasht met DD-WRT firmware, maakt hem een pak stabieler en meer features maar je moet wel wat netwerk ervaring hebben !
- 30 euro

3. Linksys NAS200 - NAS storage met 2 bays en USB
- Linksys NAS200: prijzen | Tweakers
- geen doos, enkel unit & stroomkabel
- zitten nog 2 schijven in : 750GB en 300GB ofzo
- 30 euro

4. Cisco 871 router
- niet helemaal zeker van type number, 't is eentje met een ADSL/POTS interface en een paar 100 Mbit poorten
- Als je er nog 1 of 2 zoekt kan je hier wel iets leuk mee doen voor CCNA etc.
- 20 euro

5. Yarvik TAB211 - 7" android tablet
- Yarvik TAB211 Zwart: prijzen | Tweakers
- doos en originele accessoires voor zover ik kan zien
- 40 euro

6. Asus DVD-RW in externe enclosure
- is zo'n laptop size drive in een doosje met USB aanlsuiting
- 5 euro

7. Texas Instruments TI-40 College
- is serieus gebruikt, staan krassen op
- 5 euro

8. Philips basic DVD speler DVP-630
- speelt DVDs en CDs met DivX AVIs af
- 5 euro

Note: ik weet dat de laatste 3 items waarschijnlijk nog op een ander forum horen, ik zet ze er maar even bij, indien geen interesse gaan ze bij 't groot vuil.

EpilEpic

Legacy Member
€ 35 op de NAS & externe DVD (kan afhalen in kontich)

-Incubus-

Legacy Member
60€ op de Linksys E3000 en de Linksys NAS200 afgehaald!

Astro

Legacy Member
Welke versie staat er op de E3000?

Wat vraag je voor WRT160NL + E3000 + NAS200 afgehaald?

Radiance

Legacy Member
Exacte DD-WRT zal ik straks thuis moeten checken.
Hoe meer ik kwijt ben en hoe makkelijker ... hoe liever.

Ik weet niet exact hoe de regels zittenm maar aangezien ik nergens meeneemprijzen heb opgezet tot nu toe veronderstel dat ik dat nu nog mag doen. Als je die 3 tegelijk meeneemt wil ik daar wel een meeneemprijs van 100 euro opzetten.

-Incubus-

Legacy Member
Ik kom het halen voor 100€ in Kontich dan :-). Dus WRT160NL + E3000 + NAS200.

Schijven zijn er toch bij hé?

Radiance

Legacy Member
Yup, schijven zijn er bij maar ik ga voor alle zekerheid geen garanties doen over hun goed-werkendheid. I.e. die NAS staat al zeker een jaar stil, laatste keer dat ie opstond werkten ze perfect.

Ik PM u met wat details voor afhaling.

-Incubus-

Legacy Member
Gisteren opgehaald, alles netjes in orde. De Linksys WRT160NL zit nog nieuw in de verpakking zelfs :-)

Free up!

elkristo78

Legacy Member
is de Cisco 871 router al verkocht? Is het type nummer correct?
35euro incl verzending

Radiance

Legacy Member
Heb 't even nagekeken, 't is een Cisco 877 router.
Komt met power supply.

Voor 35 incl. kan je 'm meteen hebben. PM maar.

Cheers,

Kris

DarkfaderGFX

Legacy Member
moeste wille zakke,dien tablet wilk wel vr 30.. kan nog wel een low budget tabke gebruike

Radiance

Legacy Member
Ja voor die tablet wil ik evt. nog wel zakken, 30 excl. verzending wil k nog wel aanvaarden daar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan