Archief - 20GB HD, Component HD AV kabel, Voeding, Wired Headset, Viva Pinata

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

phixiuZ

Legacy Member
Heb hier dus nog een extra harde schijf en voeding liggen die ik niet echt kan gebruiken en ook nog de Microsoft Component HD AV kabels. Tenslotte ook nog een Wired Headset op overschot en het spel Viva Pinata

Richtprijzen

20GB HD -- 25 euro
Component HD AV kabel -- 15 euro (x2)
Voeding -- 20 euro
Wired Headset - 8 euro
Viva Pinata - 10 euro
Xbox 360 Fan - 5 euro? (x2)

De voeding past op alle modellen als ik mij niet vergis, is één van vrij recente (eind 2008) nieuwe non-hdmi 360, teruggekregen via reparatie.

Naast geldbiedingen, ben ik enkel geïnteresseerd in een 64mb (of 256mb) memory card voor 360.

Afhalen geniet de voorkeur.

phixiuZ

Legacy Member
Genoteerd! Als er niemand anders tegen morgenavond een hoger bod doet (of hetzelfde maar dan met afhaling) is ze van u ;).

ObtimusBrime

Legacy Member
Gewoon een offtopic vraag : Als je een 2de hd aanschaft, kan je dan alles overzetten van één hd naar de ander ?

phixiuZ

Legacy Member
Ja, maar dan heb je een Transfer Cable nodig van Microsoft. Kan je bestellen, gratis zelfs in bepaalde omstandigheden (overschakelen naar nieuwe 360 met grotere HD). Ik zou zeggen kijk eens op de website (xbox.be), staat daar wel ergens vermoed ik.

phixiuZ

Legacy Member
HD is verkocht aan PHOBIAS. Bij deze check uw PM ;). De rest is nog te koop.

Edit: HD terug te koop. Zie onderaan.

phixiuZ

Legacy Member
Heb hier zelf nog twee Xbox 360 fans liggen, dus mocht iemand daar interesse in hebben, kan dat niet echt meer gebruiken, zijn vervangen door andere. En ook nog het spel Viva Pinata, zijn beide toegevoegd aan de topic.

phixiuZ

Legacy Member
Bod genegeerd, te weinig. Dat ding opsturen alleen zou al 7 euro kosten :). En op ebay kosten ze minstens 20-25 euro en de mijne is nog niet gebruikt geweest, dus denk niet dat ik hier overdreven veel vraag ;). Voor 3 euro houd ik ze liever zelf als backup...

phixiuZ

Legacy Member
bump!

Ik wacht nu al een week op de betaling van PHOBIAS voor de HD... Indien ze er morgen niet opstaat krijgt hij een negatieve iTrader en staat die weer te koop.

phixiuZ

Legacy Member
20GB HD terug te koop

Betaling nog steeds niet ontvangen na twee weken, dus ben het nu wel beu van aan het lijntje gehouden te worden.

jamme

Legacy Member
Beste, indien u uw HD nog steeds verkoopt ben ik zeer geïnteresseerd en bereid er cash 25€ voor te geven
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan