K0RNMA5T3S
Legacy Member
Hey,
Hierbij verkoop ik 2 games voor de 360.
discs, doosjes en handleidingen zijn allemaal aanwezig en in goede staat.
Beiden zijn nog amusante spelletjes, en easy achievements.
Liefst zou ik deze samen verkopen.
- Cars 2
- Asterix at The Olympic Games
Meeneem voor beiden is 25 excl.
Of doe gerust een bod!
Mvg,
K0RNMA5T3S
Hierbij verkoop ik 2 games voor de 360.
discs, doosjes en handleidingen zijn allemaal aanwezig en in goede staat.
Beiden zijn nog amusante spelletjes, en easy achievements.
Liefst zou ik deze samen verkopen.
- Cars 2
- Asterix at The Olympic Games
Meeneem voor beiden is 25 excl.
Of doe gerust een bod!
Mvg,
K0RNMA5T3S