Archief - Nieuwe Xbox Arcade 360 ruilen tegen wii

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mapogo

Legacy Member
Heb Xbox arcade 360 gewonnen via HLN.BE, heb al een playstation en deze is dus niet meer nodig.

Heb deze open gedaan, 5 minuutjes opgezet en gebruiker aangemaakt, daarna terug afgezet en terug in de box gedaan. Is dus volledig nieuw.

Kwam niet met factuur, maar mss dat dit gaat via Microsoft en xbox nummer?

Te ruil tegen Wii, eventueel met opleg

CurrY

Legacy Member
Normaal gaat de garantie ook gewoon met het serienummer idd.

free up.

WarrantyVoid

Legacy Member
verkoop je hem ook gewoon?
zo ja, voor welke prijs? en waar woon je?

Mapogo

Legacy Member
ik ben van gistel, verkopen ligt aan de prijs die je geeft :) zeg maar iets

WarrantyVoid

Legacy Member
doeme, das iets te ver van mij thuis en verzenden bij grotere dozen doe ik nie echt graag + verzekerde verzending kost 10€ extra ofzo :( jammer

Die_Funker

Legacy Member
welke versie is da? welke accesoires zitten erbij? HDMI aansluiting? Heb een Wii

Mapogo

Legacy Member
is de gewone basic arcade versie, er is een hmdi aansluiting maar geen hmdi kabel bij
dus gewoon de xbox arcade versie met 256 mb geheugen en een controller

Die_Funker

Legacy Member
en wilt ge die gewoon wisselen tegen een Wii? Standaard versie, ook gewonnen maar twee of drie keer mee gespeeld.....

Mapogo

Legacy Member
inderdaad , tegen een wii standaard versie
heb al een ps3 en xbox360 is een beetje overbodig dan
zit er bij jouw de doos enzo nog bij?

Die_Funker

Legacy Member
alles is nog compleet dus hij zit nog in de doos. Hoe wilt ge dit afhandelen?

Die_Funker

Legacy Member
Woensdag contact gehad via PM waarin je uiteindelijk liet weten dat je me gisteren iets ging laten weten ivm opleg maar heb nog steeds niets gehoord.... ondanks enkele pm's en mails toen je toch on-line was..... hoe zit het nu???????????

Die_Funker

Legacy Member
Ik snap het niet meer. ge vraagt hier om nen xbox360 te ruilen tegen nen Wii met een kleine opleg van uw kant. Ik heb een Wii en gij zegt nu dat hij van uw stiefvader is en dat die er nog niet uit is en dat ge denkt dat hij niet geïnteresseerd is. Ge hebt zelfs nog geen voorstel gedaan voor den opleg. Ik heb u er dan maar 1 gedaan voor opleg van 30 euro. Ik wacht nog op een tegenbod eventueel EN AL BEN JE DAN ON-LINE , JE REAGEERT GEWOON NIE!!!!!!!!!! Wat is dan het nut van dat hier op te zetten???????
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan