Mapogo
Legacy Member
Heb Xbox arcade 360 gewonnen via HLN.BE, heb al een playstation en deze is dus niet meer nodig.
Heb deze open gedaan, 5 minuutjes opgezet en gebruiker aangemaakt, daarna terug afgezet en terug in de box gedaan. Is dus volledig nieuw.
Kwam niet met factuur, maar mss dat dit gaat via Microsoft en xbox nummer?
Te ruil tegen Wii, eventueel met opleg
Heb deze open gedaan, 5 minuutjes opgezet en gebruiker aangemaakt, daarna terug afgezet en terug in de box gedaan. Is dus volledig nieuw.
Kwam niet met factuur, maar mss dat dit gaat via Microsoft en xbox nummer?
Te ruil tegen Wii, eventueel met opleg
zeg maar iets
jammer