Archief - [TK] CONSOLE, BAKJE, STUUR&PEDALEN, 10 GAMES (perfecte staat)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

(+[PSP]+)

Legacy Member
Hello,

ik verkoop dus:

- XBOX CONSOLE

- LOGITEC CONTROLLER

- LOGITECH PRECISION VIBRATION FEEDBACK WHEEL
http://pan.fotovista.com/dev/4/2/46500024/l_46500024.jpg

- GAMES, nl:
  • GTA San Andreas
  • GTA Vice City & GTA III (Double Pack)
  • Top Spin
  • Crimson Skies: High Road To Revenge
  • Fifa 06
  • Fifa Street 2
  • Timesplitters 2
  • Forza Motorsport
  • Project Gotham Racing

Alle objecten zijn in perfecte staat.
Wordt niet verzonden, wegens te grote verzendkosten.
Enkel totaalpakket wordt verkocht.

Indien interesse, gelieve een bod te plaatsen en ik zal u een gemotiveerd antwoord terugzenden.

Groeten,
(+[PSP]+).

Shepard

Legacy Member
Hoeveel voor FIFA 06 + GTA San Andreas + FIFA Street 2 + Forza Motorsport?

PS: Games afzonderlijk verzend je toch wel, hee?

(+[PSP]+)

Legacy Member
Enkel totaalpakket wordt verkocht (Steering Wheel is bespreekbaar apart). Excuses als dat niet duidelijk was.

Shepard

Legacy Member
Ah, da's spijtig. Laat maar iets weten als je van gedachten verandert.

(+[PSP]+)

Legacy Member
@ Sheppard: ben ik niet van plan, maar toch bedankt :-).

@ Firedwarf: €20. Dient wel afgehaald te worden, want is een groot pak.

Firedwarf

Legacy Member
als het in de originele doos zit geen prob mee en voor 20 komk het wel afhalen

(+[PSP]+)

Legacy Member
ik sluit volgende week vrijdag om 15u16 af.

Stuur werkt zoals gezegd perfect en zit nog in de originele doos. Geen probleem mee. (Aan de kabel van stuur hangt een stukje tape waarmee mijn vader een kleinigheidje heeft gerepareerd. Weet zelfs niet meer waarvoor dat juist was. Maar werkt perfect.)

Staat ook te koop bij maten, dus ik kan niets concreet beloven. Totaalpakket krijgt natuurlijk voorrang.

Firedwarf

Legacy Member
als em al geplakt is met tape dan weet ik waarschijnlijk wel wat er mee scheelt en ga ik wel afhaken. Waarschijnlijk is dat een slecht contact en voor ik al en goe wel ermee thuis ben is em mss weer aan reparatie toe.

(+[PSP]+)

Legacy Member
Werkt al >3 jaar perfect (na tape), maar het is uw recht af te haken natuurlijk :-).

Firedwarf

Legacy Member
nja
als ik ervoor tot west vlaanderen moet rijden wilk graag eentje die compleet in orde is exclu de plakband
in ieder geval veel plezier met uw verkoop
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan