Archief - [TK] Xbox 360 slim, 250 gb, 1 contr, 3 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zangrax

Legacy Member
Ik verkoop mijn Xbox 360 250 gb, Kinect ready met 1 controller en 3 games.
Deze games zijn: Halo reach en fable 3 bundel, fable 2 (topgames).

De xbox en alle bijhorende zijn maar 2 of 3 keer gebruikt geweest. Is maar een paar maanden oud en verkeerd nog in perfecte staat !

Ik vraag hiervoor maar een kleine prijs van 150 euro excl. Bij voorkeur dient deze zelf afgehaald te worden. Bij verzending zijn de kosten wel eigen aan de koper.

Kzou zeggen grijp je kans, dit is een koopje !!

Sgt.Pepper

Legacy Member
Wanneer en waar aangekocht?
Aankoopbewijs aanwezig?
Zijn de 3 games effectief doosjes of gedownloade versies?

Zangrax

Legacy Member
De doosjes zitten er effectief bij. Halo reach en fable 3 zitten wel in 1 gebundeld doosje maar de disc zijn beiden apart. Fable 2 is apart op zich ( kan je gerust een foto sturen). Ik heb de xbox maar 2 of 3 keer gebruikt... Hij zit al een aantal maanden in zijn doos verpakt.

Het aankoopbewijs ben ik nog altijd naar op zoek, om de 1 of andere reden ben ik vergeten deze rechtstreeks in de doos te doen bij aankoop. Ik heb deze gekocht bij bart smit in Genk.
Deze heb ik gekocht ergens in augustus/september.
Als je in de buurt woont kan je gerust eens langskomen of ik kan je een aantal fotos sturen.

EDIT: ik zie dat je van zonhoven bent. Ik zou zeggen kom gerust eens langs. Als je me mailt op [email protected] dan kan ik je sneller antwoorden.

Sgt.Pepper

Legacy Member
Kan je iets laten weten zodra je het aankoopbewijs gevonden hebt?
Ik heb vroeger een xbox gehad en ondervonden dat ik het aankoopbewijsje wel degelijk goed kon gebruiken toen de console het nét nog in de garantieperiode had begeven :)

Zangrax

Legacy Member
Sgt.Pepper zei:
Kan je iets laten weten zodra je het aankoopbewijs gevonden hebt?
Ik heb vroeger een xbox gehad en ondervonden dat ik het aankoopbewijsje wel degelijk goed kon gebruiken toen de console het nét nog in de garantieperiode had begeven :)

Zal ik doen maar ik betwijfel of ik deze nog ga vinden. Ik kijk nog vandaag maar als ik ze niet vind, dan geef ik het op. Maargoed het aanbod geldt nog altijd, je kan altijd langskomen als je interesse hebt. Ik kan er nog een tweede controller bijdoen (ook nieuw natuurlijk) voor een kleine prijs. Deze kost 45 in de winkel en ik kan je deze geven voor 25 euro bovenop de verkoopprijs van de xbox.

EDIT: ik lees zonet in het boekje van microsoft dat de garantie een jaar geldig is. Dit betekent dat de xbox nog maar een paar maanden te gaan heeft voor zijn garantie. In deze maanden zou ik niks mogen gebeuren aangezien zoals bovenaan vermeld, de xbox in principe nog nieuw is.

Energised

Legacy Member
hmm noteer me 'n bod van 140? kbn bezig mn ps3 te verkopen

kkan em als alles goed loopt vanavond halen

Energised

Legacy Member
cava, pm me uw adres en dan kom ik die straks nog halen..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan