gracjan
Legacy Member
hallo,
ben aant overwegen om een PS3 te kopen vanwege de blu-ray dus MAG deze xbox360 weg aan een GOEDE prijs!
Wat krijg je allemaal?
- ER ZIT NOG GARANTIE OP TOT DE 26 JANUARI 2010
- Orginele doos met alles erin zoals aangekocht + natuurlijk de console met 20 GB HDD dit was de orginele versie dus de HDD is niet bijgekocht! en HDMI
- 2 draadloze controllers
- 10 games =
5 xbox360 games:
- Mortal Kombat VS. DC Universe
- GTA 4
- Hour Of Victory
- Viva Pinata & Forza Motorsport 2 ( zitten samen in 1 doosje zat bij de xbox 360 het is ook op de doos getekend! )
5 xbox games:
- De songebob squarepants film <<--- is een game
- GTA San Andreas
- GTA Vice City ( tis in zo een doosje --->>link )
- The Simpsons Hit & Run
- Richard Burns Rally
Het liefste verkoop ik dit hele pakket in 1x omdat als ik alles appart verkoop misschien niet alles verkocht krijg en dan zit ik ermee...
je mag altijd een voorstel doen!
je mag bieden voor het hele pakket vanaf 170 euro ( als je een ander voorstel hebt zeg maar )
en je mag het direct komen halen voor 200 euro!
ik wil ook wel ruilen tegen een PS3 SLIM!
Ik kan ook alles verzenden indien dat gewenst is maar dan moet jij de verzendingskosten betalen
ALLEEN DE XBOX360 VIVA PINATA PACK HEEFT ME AL 350 EURO GEKOST BEWIJS MET KASSABON!
ben aant overwegen om een PS3 te kopen vanwege de blu-ray dus MAG deze xbox360 weg aan een GOEDE prijs!
Wat krijg je allemaal?
- ER ZIT NOG GARANTIE OP TOT DE 26 JANUARI 2010
- Orginele doos met alles erin zoals aangekocht + natuurlijk de console met 20 GB HDD dit was de orginele versie dus de HDD is niet bijgekocht! en HDMI
- 2 draadloze controllers
- 10 games =
5 xbox360 games:
- Mortal Kombat VS. DC Universe
- GTA 4
- Hour Of Victory
- Viva Pinata & Forza Motorsport 2 ( zitten samen in 1 doosje zat bij de xbox 360 het is ook op de doos getekend! )
5 xbox games:
- De songebob squarepants film <<--- is een game

- GTA San Andreas
- GTA Vice City ( tis in zo een doosje --->>link )
- The Simpsons Hit & Run
- Richard Burns Rally
Het liefste verkoop ik dit hele pakket in 1x omdat als ik alles appart verkoop misschien niet alles verkocht krijg en dan zit ik ermee...
je mag altijd een voorstel doen!
je mag bieden voor het hele pakket vanaf 170 euro ( als je een ander voorstel hebt zeg maar )
en je mag het direct komen halen voor 200 euro!
ik wil ook wel ruilen tegen een PS3 SLIM!
Ik kan ook alles verzenden indien dat gewenst is maar dan moet jij de verzendingskosten betalen

ALLEEN DE XBOX360 VIVA PINATA PACK HEEFT ME AL 350 EURO GEKOST BEWIJS MET KASSABON!