BananaExtreme
Legacy Member
Hello,
Gewonnen op XGN. Maar word zowieso niet mijn ding. Komt maandag bij mij in de bus dus zet hier alvast te koop
Intresse in game :
Gears of war 3 ( Eventueel met dat uitgebreid DLC pakket daar )
MW 3 ( Misschien )
Metal Gear Solid HD Collectie
BEWIJSJE VAN EA ERBIJ
Of min 25 euro
Greetz
Gewonnen op XGN. Maar word zowieso niet mijn ding. Komt maandag bij mij in de bus dus zet hier alvast te koop

Intresse in game :
Gears of war 3 ( Eventueel met dat uitgebreid DLC pakket daar )
MW 3 ( Misschien )
Metal Gear Solid HD Collectie
BEWIJSJE VAN EA ERBIJ

Of min 25 euro

Greetz