Archief - Xbox360 S 250GB + Games ( toegevoegd) + GRATIS KINECT/ MOET WEG

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cleanex

Legacy Member
Toch beslist om mijn xbox360 s 250 gb te verkopen.

* console
* 1 controller + play'n'charge kit
* headset
* voedingskabel
* hdmi kabel
Doos aanwezig, alsook garantiebewijs
Garantiebewijs gestart op 02/2012

Games:

Medal of Honor
alien vs predator
World Snooker Championship 2007
Cod MW3 Hardened Edition
RDR Undead Nightmare
Call of Duty 2
Summer Stars 2012
Truth or Lies
( als er nog een game bijkomt die ik vind, post ik hem erbij :) )

Kinect:

Sensor + Kinect Adventures ( zonder doos of garantiebewijs)


Het liefst alles in 1 pakket verkoop. Indien apart: enkel console + games en kinect apart als dit mogelijk is.

Prijzen ( min/meeneemprijzen) :
edit: zag net dat ik serieus overpricede, zonder opzet. Daarmee prijzen democratischer gemaakt :)

gans het pakket: 175 excl ( KINECT GRATIS!!!)
console + games: 175 excl
kinect + adventures: 50excl

mvg

staat ook op andere plaatsen te koop :)

StaR

Legacy Member
Zou heel graag het headsetje hebben, als je het niet kwijtgeraakt laat me iets weten.Indien je van gedacht zou veranderen

Cleanex

Legacy Member
StaR zei:
Zou heel graag het headsetje hebben, als je het niet kwijtgeraakt laat me iets weten.Indien je van gedacht zou veranderen

En welk headsetje heb je het liefst? Deze van bij de xbox is er zo eentje met 1 oortje ( precies de draadloze, maar toch met kabel). Of heb je er liever eentje die je over je hoofd kan plaatsen met kabel?

grtz

StaR

Legacy Member
Cleanex zei:
En welk headsetje heb je het liefst? Deze van bij de xbox is er zo eentje met 1 oortje ( precies de draadloze, maar toch met kabel). Of heb je er liever eentje die je over je hoofd kan plaatsen met kabel?

grtz

die standard van xbox, met 1 oortje.

Cleanex

Legacy Member
Kun je daarvan een foto terugvinden via google? Want blijkbaar zat er bij mijn ene xbox de eerste die ik vertelde standaard bij, en bij de xbox van mijn vriendin de tweede xD

StaR

Legacy Member
Cleanex zei:
Kun je daarvan een foto terugvinden via google? Want blijkbaar zat er bij mijn ene xbox de eerste die ik vertelde standaard bij, en bij de xbox van mijn vriendin de tweede xD

Goch, voor mij blijft het hetzelfde hoor. Tmag juist ni veel kosten want het is maar tijdelijk tot ik mijne headset terug heb. grtz

Cleanex

Legacy Member
Up! Moeten echt weg! Anders ga ik dit weekend naar used products, krijg daar 220 voor volledig pakket
Maar verkoop liever hier voor 175 excl , moet dan niet naar gent rijden.

Cleanex

Legacy Member
xbox360 console verkocht. Hier mag slotje op!

Overige verkoop ik later nog wel eens!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan