Archief - Waar kan ik WATERKOELING laten steken?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
Ik vraag mij af, ben van mortsel, waar kan ik in de regio antwerpen of in de buurten :) een waterkoeling voor mijn pc kunnen laten steken? Ik spreek dan over, geef mijn tower af en zij steken een waterkoeling op een deftige manier in elkaar. H2O: CPU + GFX + MOEDERBORD, bedankt.

Ljunky

Legacy Member
nederlands is een mooi ding als je het deftig gebruikt ^^

soit, in elke computer winkel zouden ze dat toch moeten doen, niet?

nigel555

Legacy Member
bel eens naar it-service.

En anders zoek eens iemand in de buurt die casemods doet ^^

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
is er geen specialist die jullie kennen die casemods al jaren doet en erkend is, (btw ljunky, ik heb vorige week zware hersenschudding opgelopen en ben niet echt optimaal sinds..)

MorGo7h

Legacy Member
Ljunky zei:
nederlands is een mooi ding als je het deftig gebruikt ^^

soit, in elke computer winkel zouden ze dat toch moeten doen, niet?

Denk da niet ze. Daar moet vaak ook nog aan geslepen/gedremeld worden etc.
Thing is, ik zou zelf nooit waterkoeling willen plaatsen in andermans pc. Als die dan knoeit ofzo en der morst water op componenten, dan kunt ge zo rap de schuld krijge.

Ik geef u 1 raad, verdiep uzelf in watercooling en steek ze zelf een ineen. Een watercooling is niet gewoon plaatsen en die dan laten zitten. Daar komt meer bij kijken en ge gaat het u zwaar beklagen als ge daar dan voor piet snot zit. Ken er genoeg die een WC gekocht hebbe en na 2 weken met verlies moete doorverkope hebben uit miserie.

nigel555

Legacy Member
je moet akkoorden maken. Meestal klein contract, als je zo iets delicaat doet :D

Ikzelf ben hier niet goed thuis in dus ik kan u niet verder helpen.

MorGo7h

Legacy Member
nigel555 zei:
je moet akkoorden maken. Meestal klein contract, als je zo iets delicaat doet :D

Ikzelf ben hier niet goed thuis in dus ik kan u niet verder helpen.

Ge gaat chance moet hebbe als iemand da wilt doen :p En in het cutten enal kruipt veel tijd. Ik zou al 200euro vragen om da installeren moest ik ervan moete leven.

nigel555

Legacy Member
MorGo7h zei:
Ge gaat chance moet hebbe als iemand da wilt doen :p En in het cutten enal kruipt veel tijd. Ik zou al 200euro vragen om da installeren moest ik ervan moete leven.

nou ik heb nooit gezegd dat het goedkoop zou zijn :evil::evil:

MorGo7h

Legacy Member
nigel555 zei:
nou ik heb nooit gezegd dat het goedkoop zou zijn :evil::evil:

I know, volgens mij daat de Threadstarter moeilijk iemand vinden. Ik zou da bijvoorbeeld wel willen doen, maar ik wil geen miserie achteraf moest er een lek zijn. Daarom dak zoiets nooit zou doen bij anderen.
Ik heb zelf ook al lekken gehad na rebuilds enzo. Ma ik hou mijn pc wel goed in de gaten de eerste dagen en ik draai al mijn HW in wc papier. Ik heb nog nooit schade gehad, maar stel dat ik die PC aan iemand zou meegegeven hebben, voortzelfde geld was der ergens kortsluiting.

nigel555

Legacy Member
MorGo7h zei:
I know, volgens mij daat de Threadstarter moeilijk iemand vinden. Ik zou da bijvoorbeeld wel willen doen, maar ik wil geen miserie achteraf moest er een lek zijn. Daarom dak zoiets nooit zou doen bij anderen.
Ik heb zelf ook al lekken gehad na rebuilds enzo. Ma ik hou mijn pc wel goed in de gaten de eerste dagen en ik draai al mijn HW in wc papier. Ik heb nog nooit schade gehad, maar stel dat ik die PC aan iemand zou meegegeven hebben, voortzelfde geld was der ergens kortsluiting.

inderdaad ik versta wat je bedoelt :)
Daardoor dat ik zou werken met met contract om geen problemen te hebben :evil:
maar ik ben dan weer een slecht karakter :niceone:

Oli4V

Legacy Member
Eddy van It-service doet dat normaal wel, maar denk dat 'm daar atm niet echt toe in staat is aangezien dat 'm z'n rechterhand gebroken heeft

ikzelf zou dat wel willen doen, maar je zit idd met het probleem van lekken etc, water op hardware, 2 weken geleden nog water op men mobo gehad en denk zelfs op men nb-chip, pc deed het 'n 12uur niet echt, daarna bolde die weer na alles goed opgedopt te hebben uitgedroogd, nog wat laten rusten en toen deed hij het weer, maar daar ben je niet altijd zeker van dat het nadien nog werkt, dus je moet 'n beetje durven risico's nemen

daar komt dan ook nog het slijpen etc in je case zoals Morgo7h ook al zei ...
't beste kan je dat allemaal zelf doen door er u in te verdiepen, natuurlijk kan je bij ons altijd om raad komen vragen welke onderdelen je allemaal wil koelen, wat je budget is, dan geven wij u daar 'n bergje onderdelen voor in de plaats ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan