-etienne-
Legacy Member
We doen ons oud 17" CRT scherm weg wegens aankoop van tftke.
Doodgewoon scherm alleen is het beeld nogal donker geworden ( ook al staat brightness op max) en daarom hebben we besloten om een nieuw scherm aan te kopen. Softwarematig valt hier echter nog wel iets aan te doen ( brigthness nog verhogen maar ja...)
Hoogste bieder krijgt het scherm, anders brengen we het naar 't containepark.
Opsturen wordt niet gedaan, afhalen in Boutersem ( = thuis) of in Leuven ( = kot).
Dit komt ook nog op Tones en op Loveno.
Bieden kan gedurende één weekje, eerste weekend van maart sluit ik af, zal nog wel exacte tijd meedelen.
Bieden start vanaf 1 euro!
Doodgewoon scherm alleen is het beeld nogal donker geworden ( ook al staat brightness op max) en daarom hebben we besloten om een nieuw scherm aan te kopen. Softwarematig valt hier echter nog wel iets aan te doen ( brigthness nog verhogen maar ja...)
Hoogste bieder krijgt het scherm, anders brengen we het naar 't containepark.
Opsturen wordt niet gedaan, afhalen in Boutersem ( = thuis) of in Leuven ( = kot).
Dit komt ook nog op Tones en op Loveno.
Bieden kan gedurende één weekje, eerste weekend van maart sluit ik af, zal nog wel exacte tijd meedelen.
Bieden start vanaf 1 euro!
