Archief - 17" TFT (DVI) + 1Gb DC kit + ..

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

M_N_M

Legacy Member
Allen,

ik heb terug enkele dingen die de deur uitmogen.

1) LG Flatron 1710B:
* super TFT'ke, gaat met spijt in het hart weg, mankeert niets aan (geen dode pixels, geen krasjes,..) => NIEUWSTAAT
+- 2-3jaar oud, factuurtje heb ik hier wel nog ergens, zou eens moeten zoeken of garantie al verlopen is of niet.

Enkele specs:
* DVI én DSUB
* 16ms respons
* 500:1 contrast
Alle specs + pic @ http://www.aurora.se/lg/lg-1710b.htm

** Weg wegens aankoop 20" TFT. **

2) 2*512MB Dual Channel Kit (Twinmos):
Veel kan ik hier niet over zeggen, werkt perfect.
Tis DDR400, indien nog meer vragen gewenst, shoot!
** Weg wegens aankoop 2Gb DC kit.**
Pic @ http://www.pctronix.co.nz/images/twinmos_dual-channel_pc3200-1024TM.jpg

3) Full Tower Case - Midi Tower Case (met inhoud) - 15" CRT :
Omdat deze ongelooflijk in mijne weg staan mogen die weg @low price. Deze komen allen voort van kapotte of gerepareerde pckes. In de midi tower zitten alle onderdelen (buiten floppy) nog. HD is wel zeker kapot en boot niet meer, tis een P2 en geen zin om daar mijn tijd in te steken.

Zelfgemaakte pics van TFT, Case en CRT @ http://users.pandora.be/overclocking/Verkoop05022006/

Dit alles komt op TN, Tones, Loveno, Lotverkopen & A51 te staan.
Ik sluit af van zodra ik mn nieuwe onderdelen heb (midden-eind deze week) tenzij ik een mooie prijs krijg en het dringend is.

Minimum TFT: 175€ (al nieuwe versie van maar nieuwprijs was ooit een 650€, I know, long time ago :))
Minimum Ram : 70€ (NP 99€ @ Forcom)
Meeneem CRT & 2 cases: 25€

Opsturen liefst enkel voor geheugen. Afhalen kan te Serskamp, Oost-Vlaanderen (ligt tss wetteren en aalst). Afspreken aan afrit autostrade in mijn buurt kan ook.


Grtz

M_N_M

Legacy Member
GenghiS_KhaN zei:
bod genoteerd. Tevens minimumprijs bereikt.

Op TFT al een bod van 100€ door één of andere leukerd op Tones, natuurlijk veel te laag maar moesten er nog leuke jongens hier rondlopen, dan kunnen ze toch al niet meer lager bieden :niceone:


Grtz

M_N_M

Legacy Member
Update:
Ram verkoop sluit ik zaterdagavond af om 20u00 aangezien bod > minimumprijs.

TFT zn minimumprijs laat ik zakken naar 150€. Kheb inmiddels een bod van 130€ op Lotverkopen maar da's mij toch wa weinig..

Indien deftig bod sluit ik ook zaterdag af.

Meeneemprijs TFT = 200€
Meeneemprijs Ram = 85€


Grtz

M_N_M

Legacy Member
bloodthurst zei:
140 voor tft en kom er zelf om aan uw deur
dit begint de goeie richting uit te gaan :)

Hoger bod gekregen voor ram op Loveno zijnde 75€ excl verzending.

Nog een klein overzichtje :
Ram : 75€ @ Loveno
TFT : 140€ @ TN
Rest : geen bod

Grtz

M_N_M

Legacy Member
ik ga (nog) wat water bij mn wijn doen, blijkbaar moet ik toch de hardware prijzen wat beter volgen.. Die van RAM had ik opgezocht en die zijn nieuw nog te vinden maar TFT niet dus ging ik maar van een "schatting" uit en als ik nu naar de prijs zie van een gelijkwaardige 17" TFT met +- zelfde specs, dan is mn 200€ meeneemprijs wat te hoog gegrepen.. Als je wat bijlegt heb je direct een nieuwe..

Anyhowz, een realitische meeneemprijs lijkt mij mijn eerste mimimumprijs, zijnde 175€. Diegene die dat biedt mag er dus direct omkomen.


Grtz

bloodthurst

Legacy Member
trek men bod in, bij nader inzien lijkt et mij beter wa meer te betalen voor een nieuw scherm ipv een scherm van toch al aanzienlijke leeftijd
veel succes nog

M_N_M

Legacy Member
hoeveel keer nog : NADENKEN VOOR JE EEN BOD PLAATS AUB!! Als er nog iemand een bod plaats en afzegt, dan wordt het een blacklist! Bende n00bs...

M_N_M

Legacy Member
bod 150 @ tones op TFT.
Die mag dus ook de deur uit aangezien minimumprijs bereikt is.

Opbieden kan nog tot dit weekend :)

M_N_M

Legacy Member
Laatste up, ipv zaterdag sluit ik morgenavond af om 23u zodat dit weekend al kan afgehaald worden indien gewenst!

Hoogste boden atm:
* 150€ excl voor TFT @ tones
* 75€ excl op ram @ TN

Vandaag van Forcom telefoon gehad, morgen komt mn nieuw gerief aan :hail:


Grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan