Archief - 19" Iiyama Vision Master Pro 450 beeldscherm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Box

Legacy Member
Omwille van aanschaf van een 22" breedbeeld scherm mag mijn 19" Iiyama Vision Master Pro 450 weg.
Is echt een heel goed scherm: haarfijn beeld en hoge refreshrates. Enkele vbn:
- Max resolutie: 1920x1440 (refresh ken ik niet, resolutie nooit gebruikt).
- 1600x1200 bij 85Hz
- 1280x1024 bij 105Hz
Er zit wel een krasje centraal bovenaan op het scherm (lijkt beetje op een veeg). Bij bepaalde lichtinval valt dit op, maar echt storend heb ik het nooit gevonden. Behuizing is ook al wat vergeeld, maar algemeen is het scherm in zeer goede staat.
Aansluitingen: vga (d-sub) en rgb.
Vga en stroomkabel krijgt ge erbij.

Prijs: vanaf 0€ afgehaald. Het staat nu in de weg, en niemand dat ik ken kan er iets mee. Om het op het containerpark te doen is het gewoon veel te goed.
Meeneemprijs: 10€
Ik sluit af wanneer ik er zin in heb. Als er iemand vandaag nog om kan komen (voor 20u) dan krijgt die het meteen.

Enkel afhaling. Ik heb geen immers geen wagen.

Veel plezier met bieden,
Box

mega_stihl

Legacy Member
€0 afgehaald te overijse :) (onder voorbehoud, zou eerst foto's willen zien)

Waterboyke

Legacy Member
Scherm is terug te koop !!
Ik heb het niet meer nodig...
Mensen kopen die handel, 10€ voor dit scherm is geen geld !!

Free Up !!

Box

Legacy Member
Nee, heb geen foto.
Zal er 'binnenkort' eentje maken en posten, iedereen lijkt dat toch te willen zien. Dat binnenkort zal wel pas zaterdag zijn. Ik zit deze week immers 'swamped' in het werk dus zal eerder geen tijd hebben, laat staan dat ik nog kom waar het scherm nu staat...
Ondertussen mag er altijd nog geboden worden uiteraard.

mega_stihl

Legacy Member
kans is groot dat mijn pa zoiets nodig heeft, zal hem effe deze link sturen

Box

Legacy Member
Foto's
1
2
3
Op foto 3 zie je bovenaan heel duidelijk de beschadigingen: 2 heel kleine puntjes (stoort helemaal niet) en 1 soort veeg (beetje storend als het licht slecht zit vanwege reflectie).

Ohja, als je nu bied, kom het dan ook ophalen aub. Het begint vervelend te worden.
Ophalen gebeurt in Leuven, tijdens de week maandag of 's avonds, of in't weekend 's avonds. Andere momenten ben ik gewoon niet thuis.

Lowenheart

Legacy Member
10 euro afgehaald.

Ik kan het woensdag komen halen, maar dan ist wel overdag want moet nog
naar het ziekenhuis.

Greetz

Box

Legacy Member
Woensdag overdag gaat echt onmogelijk voor mij. Of 't zou voor 10u30 's ochtends moeten... Als dat gaat dan is't verkocht.

Lowenheart

Legacy Member
Voor 10u30 kan ik er zijn, ik moet om 9u30 int ziekenhuis zijn.
Pm me maar voor je gegevens.

Mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan