Box
Legacy Member
Omwille van aanschaf van een 22" breedbeeld scherm mag mijn 19" Iiyama Vision Master Pro 450 weg.
Is echt een heel goed scherm: haarfijn beeld en hoge refreshrates. Enkele vbn:
- Max resolutie: 1920x1440 (refresh ken ik niet, resolutie nooit gebruikt).
- 1600x1200 bij 85Hz
- 1280x1024 bij 105Hz
Er zit wel een krasje centraal bovenaan op het scherm (lijkt beetje op een veeg). Bij bepaalde lichtinval valt dit op, maar echt storend heb ik het nooit gevonden. Behuizing is ook al wat vergeeld, maar algemeen is het scherm in zeer goede staat.
Aansluitingen: vga (d-sub) en rgb.
Vga en stroomkabel krijgt ge erbij.
Prijs: vanaf 0€ afgehaald. Het staat nu in de weg, en niemand dat ik ken kan er iets mee. Om het op het containerpark te doen is het gewoon veel te goed.
Meeneemprijs: 10€
Ik sluit af wanneer ik er zin in heb. Als er iemand vandaag nog om kan komen (voor 20u) dan krijgt die het meteen.
Enkel afhaling. Ik heb geen immers geen wagen.
Veel plezier met bieden,
Box
Is echt een heel goed scherm: haarfijn beeld en hoge refreshrates. Enkele vbn:
- Max resolutie: 1920x1440 (refresh ken ik niet, resolutie nooit gebruikt).
- 1600x1200 bij 85Hz
- 1280x1024 bij 105Hz
Er zit wel een krasje centraal bovenaan op het scherm (lijkt beetje op een veeg). Bij bepaalde lichtinval valt dit op, maar echt storend heb ik het nooit gevonden. Behuizing is ook al wat vergeeld, maar algemeen is het scherm in zeer goede staat.
Aansluitingen: vga (d-sub) en rgb.
Vga en stroomkabel krijgt ge erbij.
Prijs: vanaf 0€ afgehaald. Het staat nu in de weg, en niemand dat ik ken kan er iets mee. Om het op het containerpark te doen is het gewoon veel te goed.
Meeneemprijs: 10€
Ik sluit af wanneer ik er zin in heb. Als er iemand vandaag nog om kan komen (voor 20u) dan krijgt die het meteen.
Enkel afhaling. Ik heb geen immers geen wagen.
Veel plezier met bieden,
Box
(onder voorbehoud, zou eerst foto's willen zien)