Archief - 19" Rackmount Router Cisco 2621

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

faselna

Legacy Member
Code:
Algemeen 
Type apparaat Router 
Model Monteerbaar op rack - modulair 
Aantal geïnstalleerde modules (maximum) 0 (geïnstalleerd) / 4 (max.) 
Breedte 44.5 cm 
Diepte 30 cm 
Hoogte 4.3 cm 
Gewicht 4.7 kg 
Naar BovenProcessor 
Type 1 x Motorola MPC860 50 MHz RISC 
Max. aantal ondersteund 1 
Naar BovenGeheugen 
RAM 32 MB (geïnstalleerd) / 64 MB (max.) 
Flashgeheugen 8 MB (geïnstalleerd) / 32 MB (max.) 
Naar BovenNetwerk 
Connectiviteitstechnologie Met bekabeling 
Gegevensoverdrachtsnelheid 100 Mbps 
Protocol voor gegevenskoppeling Ethernet, Fast Ethernet 
Netwerk-/transportprotocol TCP/IP, SNA, AppleTalk, UDP/IP, IP/IPX 
Routingprotocol OSPF, BGP 
Protocol voor beheer op afstand RMON 
Voorzieningen Modulair ontwerp, automatische detectie per apparaat, NAT-ondersteuning, beheerbaar 
Conformiteitsnormen IEEE 802.3, IEEE 802.3U 
Naar BovenUitbreiding / Aansluiting 
Totaal aantal uitbreidingsslots (vrij) 4 ( 4 ) x uitbreidingsslot 
2 ( 1 ) x geheugen 
1 ( 0 ) x geheugen 
Interfaces 2 x netwerk - Ethernet 10Base-T/100Base-TX - RJ-45 - 2 ¦ 1 x beheer - console - RJ-45 - 1 ¦ 1 x netwerk - hulpapparaat - RJ-45 - 1 
Naar BovenDiversen 
Kabels (details) Netwerkkabel ¦ 2 x gegevenskabel 
Rackmontagekit Inbegrepen 
Authentificatiemethode RADIUS 
Conformiteitsnormen FCC klasse A-gecertificeerd, UL, VCCI 
Naar BovenStroom 
Voeding Voeding - overbemeten - intern 
Conformiteitsnormen UL, IEC 61000-3-3, IEC 61000-3-2 
Naar BovenSoftware / Systeemvereisten 
Inclusief OS Cisco IOS 
Naar BovenGarantie van de fabrikant 
Service & Support 3 maanden garantie 
Service & Support Details Beperkte garantie - 3 maanden 
Naar BovenOmgevingsparameters 
Min. gebruikstemperatuur 0 °C 
Max. gebruikstemperatuur 40 °C 
Luchtvochtigheidsgraad bij gebruik 5 - 95%

http://www.ciao-shopping.nl/Productinformatie/Cisco_2621__304095


http://www.cisco.com/en/US/products/hw/routers/ps259/ps4832/index.html

http://www.cisco.com/en/US/products/hw/routers/ps259/prod_bulletin09186a00800a3e25.html

http://www.ciao-shopping.nl/Chopin: P~Chron_11_AZ_nl.html


Doe maar een bod

Ding kost tussen de 1600$ /2800$

faselna

Legacy Member
Geen garantie en IOS 12.X waar kan ik dat zien en sorry maar voor 100 ga dat beestje zeker niet buiten ;)

Check nieuwprijzen maar van zo een router dit is pro materiaal dus gelieve daar toch wat aandacht aan te schenken .

Heb geen meeneem en of geen startprijs aangezien het moeilijk is voor mij om daar zomaar een prijs op te plakken dus alle info en tips zijn welkom .

Bl4ckH4T

Legacy Member
Dit materiaal is end of life en dus ouder dan 3jr.
Ik heb hier eentje van dezelfde reeks naast mij liggen, dus ik weet wel waar ik over spreek ;)
Veel meer dan 100 euro heb ik momenteel niet over voor een 30mbit router. Ik heb net een 2U router (C4500M) verkocht voor 65 euro, om nog een 1U model in de plaats te kunnen zetten.
De IOS versie kun je in de console opvragen - zoals ZinZin al aanhaalde - met het commando "sh ver".

faselna

Legacy Member
Bl4ckH4T zei:
Dit materiaal is end of life en dus ouder dan 3jr.
Ik heb hier eentje van dezelfde reeks naast mij liggen, dus ik weet wel waar ik over spreek ;)
Veel meer dan 100 euro heb ik momenteel niet over voor een 30mbit router. Ik heb net een 2U router (C4500M) verkocht voor 65 euro, om nog een 1U model in de plaats te kunnen zetten.
De IOS versie kun je in de console opvragen - zoals ZinZin al aanhaalde - met het commando "sh ver".


Hi

Ok wist ik niet thx voor de info maar dan hou ik hem wel zelf .

Heb op andere sites gezien dat deze tot 600 euro gaan dus weet ik niet echt wat hij nu waard is of niet maar als dat maar 100euro is dan speel ik er wel zelf wat mee ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan