Archief - 19" Widescreen TFT Lg L194WT-SF (Eventueel + PC)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FORZA M

Legacy Member
Hierbij verkoop ik dus mijn huidige monitor, aangezien hij vervangen wordt door de Aldi-LCD-Tv.
Hij is in perfecte staat, heeft geen enkel dode pixel, en geeft fantastisch beeld.

Site van de fabrikant

Belangrijkste specs:
-19" (16:10)
-1440 x 900 (WXGA+)
-Contrast: 2000:1
-Response tijd: 5ms
-Connectors:
1x 15 Pin D-Sub
1x DVI-D (HDCP)


Het scherm heeft nog tot 11/08/2009 carry-in garantie bij een shop in Eindhoven (Net over de grens in Nederland.)

Eigen foto: http://img338.imageshack.us/img338/3091/pict3833qa4.jpg

Minimumprijs: 120€ Exclusief verzending/opgehaald
Meeneemprijs: 160€ Exclusief verzending/opgehaald

De monitor is op te halen in Hulshout, of kan op kosten van de koper verzonden worden via Kiala.

Het scherm is eventueel ook te koop samen met deze PC.

SenZ

Legacy Member
Uwen bureau zal wel te klein zijn voor die Aldi-tv :p Ik vind je minimumprijs jammer genoeg aan de lage kant.. Zijn er gebruikssporen op?

FORZA M

Legacy Member
SenZ zei:
Uwen bureau zal wel te klein zijn voor die Aldi-tv :p Ik vind je minimumprijs jammer genoeg aan de lage kant.. Zijn er gebruikssporen op?

Ik vrees er ook voor, maar als ik hem volledig aan de zijkant zet zou de Macbook er nog net naast moeten kunnen :).

Je bedoelt toch dat je m'n minimumprijs wat te hoog vindt zeker, want als je hem echt te laag vindt, het staat vrij om de meeneemprijs te ieden hé.

Er is geen enkel gebruiksspoor op het scherm, toch al zeker niet aan de voorkant, want daar zit ik elke dag op te kijken, en heb ik nog nooit iets aan gemerkt. Ook de achterkant ziet er piekfijn uit. Zelfs de originele verpakking krijg je er bij.

AlfaStation

Legacy Member
Bod van 120€ op scherm (opgehaald!).

Wanneer sluit je af?

FORZA M

Legacy Member
@ Alfastation: Bod genoteerd.
@ Zelanus: Pakket gaat pas weg vanaf 340€

@ All: Verzendkosten zouden 7€ bedragen, ik sluit af op dinsdagavond 20:00, of wanneer de meenemmprijs geboden wordt.

FORZA M

Legacy Member
Zelanus zei:
ok, bod 340 euro op het geheel dan, afgehaald

Ok, scherm wordt vaf nu dus niet meer apart verkocht. Meeneemprijs voor het pakket (Scherm + PC) staat op 380€, afsluitdatum is nog steeds dinsdag 20:00.

FORZA M

Legacy Member
Laatse up. Nog iets meer dan een dag om te bieden. het hoogste bod morgen om 20:00 uur (Steeds wel 2 uur tijd na het laatste bod om te overbieden om het wat eerlijk te houden.) telt, en gaat er mee lopen.

gert_bobo

Legacy Member
FORZA M zei:
Ok, scherm wordt vaf nu dus niet meer apart verkocht. Meeneemprijs voor het pakket (Scherm + PC) staat op 380€, afsluitdatum is nog steeds dinsdag 20:00.

waarom upped ge nog een thread van iets dat ge toch niet meer los verkoopt ...
Greetz B0B0

FORZA M

Legacy Member
gert_bobo zei:
waarom upped ge nog een thread van iets dat ge toch niet meer los verkoopt ...
Greetz B0B0

Omdat er in deze thread boden zijn voor het hele pakket ook. Als je dan een nieuwe thread opent kunnen er weer discussies komen enzo.
Als ik de startpost kon editen zou ik dat al lang gedaan hebben hoor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan