FORZA M
Legacy Member
Hierbij verkoop ik dus mijn huidige monitor, aangezien hij vervangen wordt door de Aldi-LCD-Tv.
Hij is in perfecte staat, heeft geen enkel dode pixel, en geeft fantastisch beeld.
Site van de fabrikant
Belangrijkste specs:
-19" (16:10)
-1440 x 900 (WXGA+)
-Contrast: 2000:1
-Response tijd: 5ms
-Connectors:
1x 15 Pin D-Sub
1x DVI-D (HDCP)
Het scherm heeft nog tot 11/08/2009 carry-in garantie bij een shop in Eindhoven (Net over de grens in Nederland.)
Eigen foto: http://img338.imageshack.us/img338/3091/pict3833qa4.jpg
Minimumprijs: 120€ Exclusief verzending/opgehaald
Meeneemprijs: 160€ Exclusief verzending/opgehaald
De monitor is op te halen in Hulshout, of kan op kosten van de koper verzonden worden via Kiala.
Het scherm is eventueel ook te koop samen met deze PC.
Hij is in perfecte staat, heeft geen enkel dode pixel, en geeft fantastisch beeld.
Site van de fabrikant
Belangrijkste specs:
-19" (16:10)
-1440 x 900 (WXGA+)
-Contrast: 2000:1
-Response tijd: 5ms
-Connectors:
1x 15 Pin D-Sub
1x DVI-D (HDCP)
Het scherm heeft nog tot 11/08/2009 carry-in garantie bij een shop in Eindhoven (Net over de grens in Nederland.)
Eigen foto: http://img338.imageshack.us/img338/3091/pict3833qa4.jpg
Minimumprijs: 120€ Exclusief verzending/opgehaald
Meeneemprijs: 160€ Exclusief verzending/opgehaald
De monitor is op te halen in Hulshout, of kan op kosten van de koper verzonden worden via Kiala.
Het scherm is eventueel ook te koop samen met deze PC.
Ik vind je minimumprijs jammer genoeg aan de lage kant.. Zijn er gebruikssporen op?
.