Archief - 2 x Twinmos Speed premium 512 ( BH-5 )

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cranox

Legacy Member
2x 512mb Twinmos Speed premium met 1A4T chipjes ( BH5 )

Ze doen 2-2-2-5 245fsb @ 3.2V memtest stabiel (dual chan dus) op venice 3800+
Stick 1 doet op 3.6v 267 fsb memtest stabiel ( 2-2-2-5 )
Stick 2 doet op 3.6v 265 fsb memtest stabiel ( 2-2-2-5 )

Ze zijn getest op een dfi Lanparty nF4 SLI bordje. ( op een ander bordje zal het mischien iets minder zijn omdat ik wat instellingen van timings verzet heb )

Minimumprijs: 90 eur ( +3€ opsturen = 93€ )
Meeneemprijs 125 eur ( +3€ opsturen = 128€ )

Afsluiten is op Vrijdag 10 feb om 20.00 , ofwel als meeneemprijs is geboden

Als je bied DUIDELIJK vermelden incl of excl.
Afhalen heeft de voorkeur op verzending (Zele)
Verzending gebeurt op risico van de koper

KoeKaTsJoE

Legacy Member
Kzit met een vraagje. Ik heb ook zo'n 2 1A4T latjes! Ik heb iets horen zeggen dat 4 latjes voor een A64 problemen geeft! Klopt da? Anders zou ik er nog 2 bijwillen zodat ik aan 2gig kom

Kwertie

Legacy Member
@ brechtvm, 't is niet de bedoeling nen anderen zijn topic te gaan "vervuilen" met een eigen aanbieding e, daarom heb je als lid de mogelijkheid een nieuwe thread te starten zoals iedereen... bij deze zijn de posts verwijderd die niks te maken hebben met de verkoop van Cranox...

xpr·k

Legacy Member
Kwertie zei:
@ brechtvm, 't is niet de bedoeling nen anderen zijn topic te gaan "vervuilen" met een eigen aanbieding e, daarom heb je als lid de mogelijkheid een nieuwe thread te starten zoals iedereen... bij deze zijn de posts verwijderd die niks te maken hebben met de verkoop van Cranox...

and then some, mijn comment ging toch wel degelijk over het aangeboden product. Ben trouwens nog steeds benieuwd of ik mij da feit goe herinner.
Ik zeg twinmoss me 1a4T in de PN zit niet op BP pcb, de aanduiding voor welk pcb zit trouwens ook in partnummer verscholen maar kmoet eerst die PN nog eens zien anders gaan mij de details nie te binnen schieten.

Th0masSss

Legacy Member
zelfde vraag ;)

inruil mogelijk? khem hier in de mijne 2x512 kingston zitten dacht ik, maar krijg de fsb nie boven de 170 (met garantie). ma zou ik uw latte op bv 200 krijgen ivm dat mijn mobo maar tot 2.7v kan geven?

Cranox

Legacy Member
logger zei:
bod 100€ exclu
Genoteerd !

XTRATEC zei:
op welke pcb zitten die cranox?
Dunno maar
hier een foto van het ram

KoeKaTsJoE zei:
Kzit met een vraagje. Ik heb ook zo'n 2 1A4T latjes! Ik heb iets horen zeggen dat 4 latjes voor een A64 problemen geeft! Klopt da? Anders zou ik er nog 2 bijwillen zodat ik aan 2gig kom

Met 4 latten ram moet je aan 2T draaien en kan je niet zo hoog oc'n dit ligt aan de memcontroller van de CPU.

Geen inruil enkel verkoop.

En brechtvm , grow up ..

Cranox

Legacy Member
Ik heb ze gehaald bij Wallabie te Lokeren , factuur zou ik normaal wel ergens liggen hebben ( maar kan ze niet direkt vinden :( en is mogelijks in de vuilbak beland ) doch voor garantie moet je de factuur niet hebben omdat ze de barcodes gebruiken voor garantie.

Momenteel noteer ik bod van Xtratec dus 110€ afgehaald.

logger

Legacy Member
hmm, als je zeker bent van die barcode,..

bad bevestigd bij deze.

Cranox

Legacy Member
Ik ben zeker hoor , ze kennen me daar wel ;)
Bod logger 125€ genoteerd ( meeneemprijs , kom je derom of opsturen +3€ dan )

logger

Legacy Member
ik kan erom komen, ik weet je wonen,

stuur me anders pm met je msn,
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan