Archief - 3 x 36 Gig raptor WD 10 K rpm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

krisse5844

Legacy Member
Hey ,

Daar ik meer plaats nodig heb doe ik deze perfect werkende schijfjes van de hand ! Ze zijn nog een ruime tijd in garantie , dus daar moet je je in ieder geval niet om druk maken. Geen slechte sectoren / cluster ( voor zover ik weet) Maar aangezien de schijven op dit moment eivol staan , en er niks crashed zal er ook wel niks aan zijn , zou niet weten van wat ...Ze hebben altijd netjes in een hdd cage gezeten waar ze fris werden gehouden door front mounted casfan ( intake ) .

Garantie :

http://websupport.wdc.com/warranty/warrantyresult.asp?rnd=04071423#

WD 360 GD 00FLA2 WMAKH1055561 / 2/12/2010
WD 360GD 00FNA0 WMAH91476144 / 7/3/2009
WD 360 GD 00FLA2 WMAKH1080715 / 4/23/2010

Prijzen :

BIEDEN gebeurt EXCLUSIEF verz.

Min : 60 / schijf
Meneem : 70 / schijf => alle drie de schijven moeten weg , wil niet blijven zitten met 1 schijf !
Meneem 2 schijven samen 130 € !
Meneem 3 schijven samen 175/180 € !

Verzenden is mogelijk (alhoewel ik dit niet graag doe met HDD's) op risico's van de koper ... Afhalen kan te Roeselare ! Leveren kan in de OMGEVING / of mits vergoeding ( ik rij ook niet naar de andere kant van het land hé )...

Greetz krisse

krisse5844

Legacy Member
Uppie !

Perfect onderhouden schijfjes die nog ruim in garantie zijn ...

krisse5844

Legacy Member
Up ,

Niemand geinteresseerd in deze (snelle) schijfjes . Ik heb nu vista terug op mijn gewone 120 gig HDD gezet en de opstarttijd is aanzienlijk ( geen seconden , maar bijna een minuut of 2 ) langer ... Dus deze schijven werken ultrasnel in combinatie met raid 0 opstellingen !!!

EDIT : foto's added :

http://users.pandora.be/malisse/raptors/DSC00323.JPG
http://users.pandora.be/malisse/raptors/DSC00324.JPG
http://users.pandora.be/malisse/raptors/DSC00325.JPG
http://users.pandora.be/malisse/raptors/DSC00326.JPG
http://users.pandora.be/malisse/raptors/DSC00327.JPG
http://users.pandora.be/malisse/raptors/DSC00328.JPG
http://users.pandora.be/malisse/raptors/DSC00329.JPG

krisse5844

Legacy Member
Prijsdaling naar 55 € / schijf => aankoop van meerdere schijven geniet de voorkeur ... Laatste maal ...

inspiratieloos

Legacy Member
interesse in een ruil met een WD 320 gb SATA II.
kzou er dan liefst 2 willen, mits opleg van mijn kant natuurlijk.

krisse5844

Legacy Member
Nee niet echt , need cash ! Komaan gasten de schijfjes moeten weg ! Allerlaatste prijsdaling , aangezien dit geen "UP" is 50 € / schijf ! Dit is nu wel echt een mooie prijs hoor ....

Dus 50 € / schijf => aankoop van meerdere heeft de voorkeur. Indien niet , allemaal appart dan hé

inspiratieloos

Legacy Member
ga proberen mijn schijf van te verkopen aan iemand.
iheb wel interesse moet eerst die schijf kwijt geraken, is toch enkel om os en progs te installeren. heb al 2x500 gig voor data.

zou dit sneller zijn? zou ze in RAID 0 steken.

krisse5844

Legacy Member
Met een 500 gig schijf heb ik nog niet kunnen vergelijken , maar de snelheidswinst in het opstarten van VISTA Ultimate is zeker een héél stuk sneller met die 3 raptors in raid t.o.v mijn 120 gig & 250gig HDD...

Ik wil wel ruilen tegen 2*500 gig HDD's met misschien opleg van mijn kant .

krisse5844

Legacy Member
inspiratieloos zei:
nee die doe ik niet weg :)
die staan vol met data.

Ja weet , was ook bedoeld in het algemeen ;)

Komaan mensen , 50 € voor een snelle raptor met ruim garantie , geen geld als je het me vraagt. @ tones NP van 90 € => bijna 1/2 van de NP !!!

Hungry®

Legacy Member
105 euro inclu voor twee schijven, verzending op uw kosten dus.

Hungry®

Legacy Member
krisse5844 zei:
Nee niet echt , need cash ! Komaan gasten de schijfjes moeten weg ! Allerlaatste prijsdaling , aangezien dit geen "UP" is 50 € / schijf ! Dit is nu wel echt een mooie prijs hoor ....

Dus 50 € / schijf => aankoop van meerdere heeft de voorkeur. Indien niet , allemaal appart dan hé
was toch meeneem hé? Of niet? Gelet op je immens grote rode font en het feit dat je elders twee 74 gieg sata Raptors kocht?

krisse5844

Legacy Member
Ja zeker geen probleem uuuh ?hungry? ;)

Maar als ik moet gaan verzenden ( want het bieden gebeurt exlusief zoals gevraagd ) zou ik toch geneigd zijn van 110 € te vragen... Het zijn Hdd's met wat waarde natuurlijk en dat moet veilig verzonden worden hé ;) ... Kan je hiermee akkoord gaan , indien ja pm me maar voor af handeling...

Mvg ,

Kristof

Nog één raptor over dan ! 50 € exlusief en het is de uwe !

Hungry®

Legacy Member
akkoord als je met taxipost verstuurt. Ik regel vanavond de transactie.
Via PM of messenger. Ik w8 op jouw reactie terzake.
mvg

krisse5844

Legacy Member
Hungry® zei:
akkoord als je met taxipost verstuurt. Ik regel vanavond de transactie.
Via PM of messenger. Ik w8 op jouw reactie terzake.
mvg

Send you a pm back ;) .

Allerlaatste poging voor de verkoop van mijn laatste raptor disk .

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
ik wil die laatste schijf wel, 50 euro inclusief verzending

krisse5844

Legacy Member
THE_DOG_IS_OUT zei:
ik wil die laatste schijf wel, 50 euro inclusief verzending

Ok prima :niceone: !

Ik kan u eventueel deze schijf leveren in mortsel ( woonplaats ? ) aanstaande zaterdag 13/10 /'07. Check pm voor verder details . Graag had ik dan wel 55 gehad voor het schijfje , daar het exclusief verz. bieden was. Verz zal ik niet doen , ik kom hem persoonlijk leveren aan uw deur dan. De verz. kosten van 5 € zouden zich dan vertalen naar vervoerskosten ...

krisse5844

Legacy Member
Schijven zijn vanmorgen afgeleverd aan Hungry .

Perfecte koper , snelle betaler , alles prima verlopen ...

Itrader +1 alvast voor hungry !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan